4. studija

Uzlūdz dāmas! Kāpēc Rīgas pašvaldība neatbalsta senioru dejas?

4. studija

Kurš atbildīgs par simtiem tonnu nolietotu riepu kalniem?

Uzmanieties no neizdarīgām firmām: ziema klāt, bet logi vēl nav gatavi!

Sirmgalve cieš no firmas neizdarības – ziema klāt, bet logi nav gatavi

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Krimuldas iedzīvotāja Inta cietusi no kādas logu likšanas firmas neizdarības – lai arī viņa jaunus logus savam dzīvoklim pasūtīja pirms trim mēnešiem, tie arvien nav gatavi. Lai istabā nepūstu vējš, sirmgalve logu spraugas aiztaisa ar lupatiņām. Firma notikušajā vainu uzveļ uz neizdarīgu darbinieku un sola drīzumā darbus pabeigt.

Vasarā pie ārdurvīm Inta ieraudzīja sludinājumu, ka pāris dienu laikā firma "Alpexs" ieliks jaunus pakešu logus. Jauni logi dzīvoklī bija vajadzīgi, tāpēc kundze sazinājusies ar firmu. Tās pārstāvis atbraucis un noņēmis mērus.

Kundze samaksājusi pusi no summas – 300 eiro un gaidījusi, kad meistari ieliks istabā un virtuvē jaunus logus, lai šoziem būtu silti.

Pagājis mēnesis un no meistariem neesot bijis ne vēsts. Kundze zvanījusi firmai, kas aizbildinājusies ar saspringto darbu grafiku.

Tā kā septembrī sievietei bija jādodas ārstēties slimnīcā, sieviete zvanījusi firmai atkal un interesējusies, kad gaidīt meistarus. Tie atbraukuši, "iespieduši" logus, taču norādījuši, ka nākšot cita brigāde, kas pabeigšot darbus līdz galam, tostarp uzliks palodzes.

Tikmēr Inta aizbrauca uz slimnīcu, atbrauca mājās un atkal sāka zvanīt uz firmu, lai brauc un pabeidz iesākto.

Firmā uz viņas neizpratni sekojis pārmetums "ko jūs vāriet putru". "Tik tālu esmu  tikusi. Ir auksts, visur pūš iekšā," sacīja sirmgalve.

"Alpexs" pārstāvis raidījumā "4. studija" norādīja, ka solītie darbi tiks pabeigti. Vilcināšanos ar logu ielikšanu Intas kundzes dzīvoklī firmā skaidroja ar neizdarīgu darbinieku, kurš uzņēmumā vairs nestrādājot. "Tādēļ mēs domājam kādā veidā, iespējams, varētu viņai kompensēt. Pašlaik viss jau ir sarunāts. Kundzei nākamajā nedēļā viss darbs tiks pabeigts."

Jautāti, kā cilvēkiem rīkoties šādās situācijās, Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pārstāve Sanita Gertmane aicināja vērsties pie paša preces vai pakalpojuma pārdevēja.

"Tomēr tas konflikts vai neapmierinātība ir jārisina rakstveidā," teica PTAC pārstāve Gertmane.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti