Vasarā pie ārdurvīm Inta ieraudzīja sludinājumu, ka pāris dienu laikā firma "Alpexs" ieliks jaunus pakešu logus. Jauni logi dzīvoklī bija vajadzīgi, tāpēc kundze sazinājusies ar firmu. Tās pārstāvis atbraucis un noņēmis mērus.
Kundze samaksājusi pusi no summas – 300 eiro un gaidījusi, kad meistari ieliks istabā un virtuvē jaunus logus, lai šoziem būtu silti.
Pagājis mēnesis un no meistariem neesot bijis ne vēsts. Kundze zvanījusi firmai, kas aizbildinājusies ar saspringto darbu grafiku.
Tā kā septembrī sievietei bija jādodas ārstēties slimnīcā, sieviete zvanījusi firmai atkal un interesējusies, kad gaidīt meistarus. Tie atbraukuši, "iespieduši" logus, taču norādījuši, ka nākšot cita brigāde, kas pabeigšot darbus līdz galam, tostarp uzliks palodzes.
Tikmēr Inta aizbrauca uz slimnīcu, atbrauca mājās un atkal sāka zvanīt uz firmu, lai brauc un pabeidz iesākto.
Firmā uz viņas neizpratni sekojis pārmetums "ko jūs vāriet putru". "Tik tālu esmu tikusi. Ir auksts, visur pūš iekšā," sacīja sirmgalve.
"Alpexs" pārstāvis raidījumā "4. studija" norādīja, ka solītie darbi tiks pabeigti. Vilcināšanos ar logu ielikšanu Intas kundzes dzīvoklī firmā skaidroja ar neizdarīgu darbinieku, kurš uzņēmumā vairs nestrādājot. "Tādēļ mēs domājam kādā veidā, iespējams, varētu viņai kompensēt. Pašlaik viss jau ir sarunāts. Kundzei nākamajā nedēļā viss darbs tiks pabeigts."
Jautāti, kā cilvēkiem rīkoties šādās situācijās, Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pārstāve Sanita Gertmane aicināja vērsties pie paša preces vai pakalpojuma pārdevēja.
"Tomēr tas konflikts vai neapmierinātība ir jārisina rakstveidā," teica PTAC pārstāve Gertmane.