4. studija

Rīgas ielās skan dzeja par mīlestību

4. studija

Ledus skulptūru festivāls: garas rindas, neapmierināti skatītāji

Ciemos pie reklāmas zvaigznes - pensionāra Nikolaja Valles

«Saskaņas» reklāmas seja Nikolajs Valle ziemā savā dārzā nemaz tik bieži nav sastopams

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Pensionārs Nikolajs Valle, „Saskaņas” un „Gods kalpot Rīgai” reklāmas seja, kurš reklāmā apgalvoja, ka uz savu dārzu Bukultos ar sabiedrisko transportu brauc trīs reizes nedēļā, arī ziemā, sacēla vētru sociālajos tīklos. Bukultos LTV raidījumam „4.studija” pensionāru sastapt neizdevās, jo ziemā kungs uz dārzu tomēr tik bieži nedodoties.

Pašvaldību slavinošajā reklāmā redzams kungs Nikolajs Valle, kurš trīs reizes nedēļā ar lieliem ietaupījumiem ar sabiedrisko transportu dodas uz savu dārziņu. Arī šajā ziemas spelgonī.

Pirmsvēlēšanu reklāmā sirmais kungs stāsta, ka trīs reizes nedēļā viņš dodas uz Bukultiem, kur viņam ir mazdārziņš. Sabiedrisko transportu viņam nākas izmantot 18 reizes nedēļā un viņam izdodoties ietaupīt 20 eiro nedēļā.

“Saskaņas” centra birojā neviens neko par sirmgalvi, kuram Bukultos ir dārziņš, nezina. Arī Rīgas mēra Nila Ušakova („Saskaņa”) sekretāre nevarot neko komentēt par Valli.

LTV raidījums „4. studija” aizbrauca uz Bukultiem un centās atrast pensionāru Nikolaju Valli, lai noskaidrotu, ko viņš ziemas laikā dārziņos audzē. Bukultos sastaptais pensionāra dārza mājiņas kaimiņš apliecina, ka ziemā Nikolajs Valle braucot ļoti reti un visbiežāk dārziņā sastopams vasarā.

”4. studijai” arī izdodas atrast kunga dārza mājiņu, kas atrodas 50 metrus no Baltezera ezera krasta, tomēr Nikolaja dārziņā nav.

Nikolajs, sazvanīts pa telefonu, stāstīja, ka uz dārza mājiņu nav aizbraucis, jo ārā bijis sals, bet arī ziemā viņš savu dārza māju apmeklējot.

Telefonsarunā viņš skaidroja, ka ar Rīgas domi viņam neesot nekādas saistības un reklāmā sacīto tekstu esot pats izdomājis.

To gan apšauba reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks, jo politiskajās reklāmās saskaņojot katru vārdu.

„Tev ir dotas 30 sekundes - labākajā gadījumā minūte - izstāstīt stāstu ar ievadu, sarežģījumu, kulmināciju un atrisinājumu. Un politiskās [reklāmas] gadījumā vēl kādu nākotnes cerību, perspektīvu. Tā kā tur ir cīņa par sekundes daļām un teksts ir atstrādāts līdz sekundes simtdaļai, līdz komatam, līdz zilbei,” skaidroja Stendzenieks.

Nikolajs „4. studijai” apgalvoja, ka viņam par šo reklāmu nesamaksāja. Taujāts, kāds viņam labums no reklāmas, viņš sacīja: „Lai tauta klausās, un viss.”

Nikolajs ar nepacietību gaidot siltāku laiku, tad gan viņu varēšot atrast, rušinoties mazdārziņā. Tad arī viņš esot gatavs satikties aci pret aci un pastāstīt par savu personību vēl vairāk.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti