4. studija

Kā beigusies suņa atrakšanas akcija - mežam, kāpai, sunim un āpsim?

4. studija

Surdo tulkojums. Ceturtā studija

Vai sabiedriskā transporta biļeti iegādies caur aplikāciju vēlams, jau atrodoties transportā?

«Rīgas satiksme» atgādina: Arī lietotnē biļete jāiegādājas pirms brauciena

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Rīdzinieks Mārtiņš sabiedriskā transporta biļeti nepaspēja iegādāties pirms iekāpšanas tajā, tāpēc pirka to lietotnē jau braucošā transporta līdzeklī. Tomēr tas viņu nepasargāja no soda, kontrolieri uzskata, ka viņš braucis bez biļetes, pastāstīja Latvijas Televīzijas raidījumā "4. studija". Arī SIA "Rīgas satiksme" pārstāvji norāda, ka biļete jāiegādājas pirms brauciena.

"Vakarā pēc darba steidzos uz transportu, kas jau bija piebraucis," notikušo vēstulē uzrakstīja Mārtiņš. "Redzēju, ka iekšā ir kontrole, un arī viņi mani pamanīja.

Iekāpu un tūdaļ ņēmu rokās telefonu, lai iegādātos biļeti aplikācijā. Taču nepaspēju neko īsti izdarīt, kad šie jau bija klāt un prasīja manu biļeti.

Teicu, ka šobrīd to pērku, bet viņi man uzreiz jau uzlika sodu, ka braucu bez biļetes! Kādēļ tā? Vai tad es nevaru pirkt biļeti aplikācijā, esot transportā? Uz ielas, pustumsā, ar bankas karti vienā rokā un ar telefonu otrā rokā stāvēt negribas, bail, ka nozags. Bet dati aplikācijā nesaglabājas. Kur šeit ir cilvēcība?"

"Koda biļetei, tieši tāpat kā e-talonam, ir šī vienotā kārtība, kā pasažierim jārīkojas," skaidroja SIA "Rīgas satiksme" sabiedrisko attiecību speciāliste Inese Rozīte. "Tieši tāpat kā savu e-talonu pēc iekāpšanas sabiedriskajā transportā uzreiz reģistrējam, tāpat ir arī ar koda biļeti. Ir jāveic savlaicīga biļetes iegāde un, iekāpjot sabiedriskajā transportā, uzreiz ir jāskenē kods. Mēs aicinām pasažierus neatstāt biļetes pirkumu uz pēdējo brīdi tieši šī iemesla dēļ, lai, iekāpjot sabiedriskajā transportā, nenāktos meklēt, pirkt."

Taču problēmu rada arī tas, ka kartes dati aplikācijā nesaglabājas un katrreiz jāievada no jauna – bieži vien, kā tas gadījies arī Mārtiņam, steigā un pieturā, jo autobuss jau ir piebraucis!

"Jā, mēs esam virzījuši funkcionalitātes uzlabošanos, un šobrīd jau varu pateikt, ka tieši "Rīgas satiksmes" lietotnei esam iesnieguši uzlabojumus "Apple" veikalā un tās mums ir akceptētas, un šobrīd notiek diskusija ar "Google Play" veikalu," informēja SIA "Rīgas satiksme" pārstāve.

Kontrolieri patiešām redzēja pasažieri iekāpjam, kā arī pasažieris redzēja kontrolierus, tāpēc var apgalvot, ka mērķa braukt pa zaķi nebija, un biļete tapa tūdaļ iegādāta lietotnē.

"Sabiedriskajā transportā no kontroliera mēs parasti gaidām, ka viņš izvērtēs dažādas situācijas un viņš tieši tajā brīdī sapratīs manu konkrēto gadījumu.

Taču šis ir nosacījums tieši tā iemesla dēļ, ka situācijas var būt dažādas, un arī kontrolieri saskaras ar dažādām atrunām," novērojusi Rozīte. "Šī braukšanas kārtība visiem pasažieriem ir nemainīga. Kontrolieris – vienalga, vai viņš redzēja vai neredzēja –, ja tajā brīdī pasažieris nevar uzrādīt savu braukšanas biļeti, kontrolierim pienākums prasa piemērot  sodu, lai arī kādas būtu situācijas."

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti