4. studija

4. studija

4. studija

4. studija

Depo slēpjas aiz datu aizsardzības regulas

Pircējai grūtības atgūt naudu no «Depo»; veikals no skaidrojuma atsakās

Ulbrokas iedzīvotāja Drosma ir pārliecināta, ka būvmateriālu veikalā "Depo" strādā krāpnieki. Viņai no klienta kartes esot pazuduši 200 eiro. Lielveikals Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumam "4.studija" atteicies komentēt šo situāciju, aizbildinoties ar datu aizsardzības normām.

Drosma LTV raidījumā stāstīja, ka viņa veikalā "Depo" pirkusi dažādus materiālus un viņai veikalā esot sacīts, ka varot atdot atpakaļ materiālus, kas paliek pāri. Pēc jumta salabošanas palika pāri vējmalas, un veikalā solīts naudu par atgrieztajiem materiāliem pārskaitīt uz viņas klienta karti, kur, pēc Drosmas aplēsēm, vajadzēja būt ap 200 eiro.

Pēc kāda laika, vīlusies jumta materiāla kvalitātē, Drosma nolēma turpmāk vairs veikalā "Depo" neiepirkties un gribēja atgūt naudu no "Depo" klienta kartes. Vēršoties veikalā, tur Drosmai sacīts, ka viņas klienta karte "ir tukša".

"Es saņēmu divas atbildes, pēc kurām es sapratu, ka man "Depo" neko netaisās atdot atpakaļ, ka es esmu vienkārši apzagta, apkrāpta."

Veikala "Depo" vadība "4. studijai” atbildi uz jautājumu – kur palikusi Drosmas kundzes nauda – solīja rakstiski. Pēc tam gan, aizbildinoties ar personas datu aizsardzības normām, atteicās sniegt jebkādus komentārus.

Tā kā veikala "Depo" vadība atteicās LTV raidījumam sniegt jebkādu informāciju par Drosmas situāciju un pieprasīja notariāli apstiprinātu pilnvaru, "4.studija" nolēma pie "Depo" vadības doties kopā ar pašu Drosmas kundzi un noskaidrot, kur tad ir palikusi nauda no kartes.

"Depo" informācijas sniegšanai pieprasīja klienta notariāli apstiprinātu pilnvaru arī tad, kad LTV raidījums kopā ar stāsta varoni Drosmas kundzi ieradās veikalā.

"Vai jums ir notariāls pilnvarojums no klienta, lai mēs varam izpaust datus?" vaicāja "Depo Diy" mārketinga direktora vietnieks Rimants Jugans, norādot, ka nav nozīmes tam, ka klāt ir pati Drosma. "Ir jābūt notariālam pilnvarojumam. Ja šāda nav, jums būs jāatstāj telpas."

Datu valsts inspekcijas pārstāve Kristīne Baltiņa gan norāda: ja uzņēmums nevēlas sniegt komentāru par notikušo, tad tas tā arī skaidri jāpasaka. Taču prasīt notariāli apstiprinātu pilnvaru informācijas sniegšanai ir nepareizi un pretrunā tam, kas normatīvajos aktos ir noteikts.

17 komentāri
Anonīms lietotājs 17776
Un, protams, ka rakstā ir absolūtā patiesība :D ka tik neesat tā pati pircēja, kas muļķa lomā palikusi, ka tik dedzīgi aizstāvat viņu...
Anonīms lietotājs 23795
Mana pieredze ar DEPO ir tieši tāda: nopirku pats nepareizu preci un atgriežot to veikalā uz manas DEPO kartes tika ierakstīta konkrēta nauda, ko es pēc tam ar trīs piegājieniem iztērēju iepērkoties DEPO veikalā. Viss ir pareizi.
Anonīms lietotājs 18482
Nopirku zeķubikses, laikam nekvalitatīvas, jo saplīsa. Un vakar apēsta desa arī nebija īsti kā vajag. Vai arī es varu pretendēt uz naudu?
Anonīms lietotājs 23727
Pirmām kārtām normāls cilvēks par atgrieztu preci veikalā saņem kvīti, ka viņš ir šo preci atgriezis, jebkurš veikals iedod kvīti, ja šādas kvīts nav tad neko pierādīt nevar un tad attiecīgi nevar arī veikalu vainot, tā jau jebkurš var pateikt, ka ir preci atgriezis. Protams cita lieta, ja ir šāda kvīts, tad var celt pretenzijas, bet te manuprāt, gan tante, gan žurnālisti sacēluši brēku
Anonīms lietotājs 23727
Pirmo reizi dzirdu, ka uz Depo kartes krājās nauda, domāju, ka cilvēks pats kaut ko nav sapratis.
Anonīms lietotājs 17890
Ja veikals solīja naudu par atgriezto pāri palikušo preci pārskaitīt uz klienta karti un pēc tam apgalvo, ka karte ir tukša, tad tā ir vistīrākā krāpniecība. P.S. Varu tikai pabrīnīties par arogantā komentētāja aprobežotību, kurš te bez sajēgas un racionāla pamata noķengā Drosmas kundzi par viņas lēmumu neiepirkties Depo. Redz, cilvēki neesot normāli, ja viņi nerīkojas tā, kā par pareizu uzskata kaut kāds tur artūriņš savickis.
Anonīms lietotājs 17890
Jā, pieturēsimies pie fakta, ka Jūs neko nezināt un ir tik, cik ir teikts rakstā. Pārējais ir Jūs apšaubāmie minējumi. :)))
Anonīms lietotājs 17776
Pieturēsimies pie fakta, ka mēs nezinam, kurš un vai vispār kāds viņai ko tādu apgalvoja. Tikpat labi viņu kāds pircējs varēja apmuļkot, vai pati visu izdomāt. Mums to nezināt, jo viņas apgalvotais ir pret to, kā vispār veikals ikdienā strādā.
Anonīms lietotājs 17890
Pieturēsimies pie faktiem, no raksta: "...veikalā solīts naudu par atgrieztajiem materiāliem pārskaitīt uz viņas klienta karti". Ja veikals ir solījis un solījums nav pildīts, tad tā ir krāpšana.
Anonīms lietotājs 17776
Preču apmaiņa notiek servisa centrā. Tu atdod vecās preces, darbinieks piefiksē Tevi, Tu salasi ko ņemsi vietā, ej atkal pie tā paša darbinieka, tiek iedots atdošanas akts parakstīšanai, tiek izsists čeks par jaunajām precēm un ieskaitu un no vecā čeka izsvītro laukā atgrieztās preces. Nekādas klientu kartes un nekādas naudas kaitīšanas.
Aigars
Kopš kura laika uz Depo kares ir nauda??!!! Depo kartēm nav uzkrājumu, nav punktu un nav naudas, tās ir atlaidēm un viss.
Anonīms lietotājs 17890
Runa nav par naudas atgriešanu, bet par to, ka karte ir tukšā, jo minētā summa neesot ieskaitīta, kas nozīmē, ka nav iespējama arī preču ekvivalenta saņemšana.
Anonīms lietotājs 17776
Esmu vairākas reizes nesis atpakaļ preces uz Depo un viņi NEKAD nedod atpakaļ naudu. Viņi piedāvā atprečot vērtību tikai. Pirmo reizi dzirdu, ka Depo kartēs krātos nauda un pirmo reizi dzirdu, ka Depo solītu naudu atpakaļ. ļoti dīvaini viss izklausās. Kaut kas nav riktīgi.
Artūrs Savickis
Kopš kura laika uz Depo kartes krājas nauda? Es gan privāti gan uzņēmuma vajadzībām izmantoju Depo kartes jau gadus sešus, esmu iztērējis tur tūkstošus Euro, bet nekad neesmu dzirdējis par kaut kādu ‘bonusu’, kas uz tās kartes krātos. Saistībā ar rakstu - protams, Depo stulbi izdarīja 200€ vietā tur šitādu antireklāmu sev uztaisot, bet nu tā Drosmas kundze arī nav ar pilnu rubli - viena slikta produkta dēļ “nolemt vairs neiepirkties veikalā”?! Viņa ir pasista? Negaršīgu desu vienreiz nopērkot uz Rimi/Maksimu arī vairs neies? :D
Sandijs Andzans
izmantoju Depo uzņēmuma vajadzībām jav divus gadus un par katriem 701 euro (vienā pirkumā) saņemu 20 euro uzkrājumā,
Anonīms lietotājs 17776
Nezināju, ka uz Depo kartes krājas nauda vispār...
Sandijs Andzans
uz Depo kartes-sistēmas nauda krājas. par katriem noterētiem 701 euro (vienā pirkumā) aiziet uzkrājumā 20 euro, tas nav gluži uz kartes un krasi atšķiras no rimi vai tamlīdzīgi, jo lai uzkrājumu noņemtu/izmantotu ir nepieciešam uzrādīt personu apliecinošus dokumentus, un līdzekļus nenoņem no kertes, bet gan no Depo sistēmas. Par preču atlikumu atgriešanu veikalam no privātpersonas, dzirdu pirmo reizi.
Pievienot komentāru
Komentēt vari ar kādu no saviem sociālo mediju profiliem
Ikdienai
Dzīve & Stils
Jaunākie
Populārākie
Interesanti