LTV raidījumā vērsās Oskars, kurš aptuveni pirms mēneša palicis bez televīzijas.
Pārbaudē konstatēts, ka vaina ir televīzijas antenā, kuras defektu novērst neesot televīzijas pakalpojumu sniedzēja – "Lattelecom" – pienākums.
"Mūsu meistari apkalpo "Lattelecom" īpašumā esošās ierīces, piemēram, īres dekoderu, ja klients no mums īrē dekoderu. Tātad meistari apkalpo šīs ierīces, taču ne klienta īpašumā esošās gala ierīces, tostarp antenu, antenas uzstādīšanu vai remontdarbus," raidījumā stāstīja "Lattelecom" pārstāve Lāsma Trofimova.
"Lattelecom" ieteicis vairākus meistarus un iedevis viņu tālruņa numurus. "Šie nav mūsu meistari, šie cilvēki ir vienkārši piekrituši un sniedz šāda veida pakalpojumus. Viņi ir piekrituši, ka šāda informācija tiek izsniegta mūsu klientiem, ja tāda nepieciešamība ir," klāstīja "Lattelecom" pārstāve.
Oskars esot zvanījis vairākiem "Lattelecom" norādītajiem meistariem. Daži solīja, bet neatbrauca, citi nemaz necēla klausuli.
Kopumā reģionos atrast meistaru, kurš spētu salabot antenu, esot grūtības, taču, ja rodas situācija, ka ieteiktais meistars neatbrauc vai nemaz neatbild uz telefona zvanu, par to vajadzētu informēt "Lattelecom". "Šādās situācijās diemžēl vienīgais, ko mēs varam ieteikt, ir atkārtoti kontaktēties ar mums un mēs dodam jaunus numurus," teica "Lattelecom" pārstāve.
Oskars meistaru varētu meklēt arī pats saviem spēkiem, taču pagaidām neko labāku atrast nav izdevies. Viņš ir nonācis neapskaužamā situācijā, un, tā kā vietējie meistari no Lielvārdes pie viņa nebrauc, atliek vien meklēt palīdzību kādā no blakus pilsētām. Visticamāk, tas gan izmaksās dārgāk.