4. studija

Ceļojuma apdrošināšana grūtniecei - neiespējamā misija.

4. studija

Skolā pīppauzes starpbrīžu vietā - ierasta lieta?

Lattelecom rēķini turpina pienākt divus mēnešus pēc nāves.

«Lattelecom» rēķini turpina pienākt arī pēc klienta nāves

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Lielvārdē dzīvojošā Silvija piedzīvojusi visai nepatīkamu attieksmi no "Lattelecom" puses. Kompānija turpinājusi piesūtīt ikmēneša rēķinus savam klientam – Silvijas dēlam pēc viņa nāves, par ko kompānija bija informēta. "Lattelecom" atzinusi, ka tā ir kļūdījusies un atvainojusies Silvijai.

Silvija Latvijas Televīzijas raidījumā "4. studija" stāstīja, ka pēc nelaimes gadījuma septembra sākumā viņas dēls slimnīcā mira. Taču, neskatoties uz lielo nelaimi, vēstules par dēla telefona rēķinu turpināja pienākt vēl pat novembrī.

"Es vienkārši televīzijā gribu pabrīdināt cilvēkus, kuriem nomirst bērni, vai cits kāds ģimenes loceklis, un "Lattelecom" pieprasa rēķinus par vairākiem mēnešus uz priekšu, kaut gan ziņots ir trešajā dienā pēc apbedīšanas," stāsta kundze.

Silvija ir neizpratnē par "Lattelecom" rīcību, jo telefona sarunā viņai esot solīts pakalpojumu pārtraukt.

"Brīdināju mutiski. Pēc tam pienāk vēstule no "Lattelecom" lūk tāda – jāsamaksā par diviem mēnešiem uz priekšu, ka nevar atslēgt bez rakstiska paziņojuma. Es aizsūtīju rakstisku paziņojumu oktobrī, un lika man līdz novembrim maksāt," stāstīja Silvija.

"4.studijas" viesošanās laikā Silvija saņēma zvanu no "Lattelecom", un šī sarunas laikā noskaidroti problēmas apstākļi. "Lattelecom" sarunas laikā atzina savu kļūdu, kas Silvijai bijusi ļoti nepatīkama. "Loti nepatīkami ir, ka uzrakstīti uz tās vēstules rēķina numuri, ka jāmaksā oktobrī, kad viņš jau sen ir kapos."

"Man tiešām jāatvainojas "Lattelecom" vārdā klientei par radušos situāciju.

Klientei par nepamatoti piestādīto rēķinu nebūs jāmaksā, jo tas ir izrakstīts operatora kļūdas dēļ. Mūsu pusē bija pieļauta kļūda.

Sistēmā netika atzīmēts klientes zvans un saņemtā informācija par radušos situāciju," teica "Lattelecom" pārstāve Zanda Šadre.

LTV raidījums noskaidroja, ka Silvija konkrētajā situācijā bija rīkojusies tieši tā, kā līgums to pieprasa.

"Man jāatzīst, ka kliente bija rīkojusies pilnīgi pareizi. Ierastā prakse ir tāda, ka klienta nāves gadījumā ģimenes locekļi vai radinieki informē "Lattelecom". Un ir nepieciešams iesniegt miršanas apliecību un tad arī tūlīt pakalpojums tiek atslēgts," stāstīja kompānijas pārstāve.

Šobrīd kļūda esot konstatēta, un tai rasts risinājums. "Mēs ar klienti esam jau sazinājušies un vienojušies, ka par šo te nepamatoti izrakstīto rēķinu klientei nebūs jāmaksā," teica Šadre.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti