Kiberdrošības eksperts: Uzņēmums nekad pats no sevis neaicinās klientu sūtīt savus datus

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Nevarētu teikt, ka krāpniecība internetā strauji kļūtu izplatītāka un slīpētāka, tomēr atsevišķos gadījumos krāpniekiem izdodas radīt ļoti ticamas platformas iedzīvotāju apkrāpšanai, norādīja informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcijas CERT.LV kiberdrošības eksperts Gints Mālkalnietis. Galvenais atcerēties, ka uzņēmums pats nekad nepieprasīs kādu privāto datu ievadi.

Gints Mālkalnietis
00:00 / 00:36
Lejuplādēt

Mālkalnietis stāstīja, ka nesen noticis krāpniecības mēģinājums uzņēmuma “PayPal” vārdā.

Lai arī tas bijis salīdzinoši labi nostrādāts, tomēr arī tur bija iespējams redzēt, ka ziņas sūtītas no kanāliem, kas ar uzņēmumu nav saistīti.

"Iemācāmies apskatīties, kas ir sūtījis šādus pieprasījumus. Jāsaprot, ka tāpat vien neviens serviss neprasīs jums identifikācijas dokumentus. Vispirms jūs esat tas, kurš izvēlas pieslēgties šiem servisiem, un tad tie sūta identifikācijas dokumentus, ja tas tiešām ir nepieciešams. Nevis serviss, kuru jūs jau lietojat, piepeši uzprasa – apstipriniet atkārtoti savu identitāti, ierakstiet savu tagadējo paroli, atsūtiet dokumentus," norādīja kiberdrošības eksperts.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti