Latvijas Televīzijas raidījumā "4. studija" vērsās Ainis ar jautājumu par pazaudētu cepuri. "Rīgas satiksmes" mājaslapā teikts, ka atrastās mantas tiek uzglabātas, bet viņš cepures pazušanai uzmanību bija pievērsis vēlāk par noteikto laiku. Aiņa jautājums bija – kas notiek pēc trīs dienām?
"Rīgas satiksmes" pārstāve Inese Rozīte uzsvēra, ka darbinieki ņem vērā situāciju, atrodot pazaudētas mantas.
"Pasažieri atstāj daudz un dažādas mantas. Šīs mantas sākotnēji, autobusam, troljebusam vai tramvajam iebraucot galapunktā, joprojām ir salonā. Tad vadītājs pēc apsekošanas šo mantu nodod dispečeram gala stacijā. Mūsu darbinieks viņu piereģistrē atrasto mantu reģistrā, un mēs kādu laiciņu gaidām, tās dienas laikā gaidām, kad šai mantai atradīsies īpašnieks. Ja pa dienu mantai īpašnieks tomēr neuzrodas, tā tiek nodota parka galvenajam dispečeram. Tur mēs viņu turam nosacīti trīs dienas un arī gaidām, kad kādai no atrastajām lietām pieteiksies tās īpašnieks.
Kad paiet šīs dienas, protams, mantas nekur neizmetam, mēs skatāmies situāciju. Protams, saprotam, ka gadīties var dažādi. Šīs mantas – atkarībā no to veida – uzglabājam līdz mēnesim.
Piemēram, ja tā ir atrasta jaka, mugursoma, sporta tērps, kaut kādas mapes, dokumenti," stāstīja Rozīte.
Ja pēc mēneša neatrodas īpašnieks, mantas tiek utilizētas, izmetot tās atkritumos. Pārtika, kas aizmirsta transportā, tiek izsviesta jau pēc trīs dienām.
Savukārt, ja tiek atrasta pase vai kādas ļoti vērtīgas lietas, piemēram, dators, planšete, telefons, tad tās tiek nodotas policijas darbiniekiem.