4. studija

Ceturtā studija (Zīmju valodā)

4. studija

Vai vēstule no Anglijas līdz Latvijai kļuvusi smagāka un - vai par to jāmaksā muitas nodoklis?

Kāpēc uzņēmums "Gaso" trīs mēnešus ignorē klienti, kura lūdz palīdzību?

Kā rīkoties, ja nevar nolasīt gāzes skaitītāja rādījumu?

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Kopš par gāzi vairs netiek piemērots izlīdzinātais ikmēneša maksājums, katru mēnesi ir jāiesniedz precīzs skaitītāja rādījums. Bet – ko darīt tiem privātmāju īpašniekiem, kuriem gāzes skaitītājs atrodas ārā, bet šīs ziemas mainīgajos laikapstākļos stikliņš vai nu aizsalis, vai aizsvīdis un to nav iespējams izdarīt? Atbildi meklē raidījums "4. studija".

Raidījuma skatītāja Inga jautāja: "Trīs mēnešu garumā es centos atrisināt tādu, liekas, elementāru lietu – man bija jānodod gāzes skaitītāju rādījumi katra mēneša beigās. Novembrī, pieejot pie šīs kastes, kur nolasa šos skaitītājus, tā bija – stikls bija aizsalis, un es neredzu to ciparu, ko ierakstīt, jo šobrīd vairs nav izlīdzināto maksājumu "Latvijas gāzei" un katru mēnesi mēneša beigās ir jānodod šis rādījums. To es neredzu, un ko es darīju, es rakstīju vienkārši e-pastu "Gaso", ka es neredzu tos ciparus, ko ierakstīt, un man atrakstīja, ka ir iespēja iegādāties atslēgu. Un es samulsu, būdama sieviete, ka, ja man arī būs tā atslēga, es īsti neesmu ar mieru vērt to skapi vaļā, jo tur ir gāze un es no tām tehniskām lietām arī nesaprotu. Ar to beidzās, un tad es jau rakstīju ierakstītu, elektroniski parakstītu vēstuli ar lūgumu risināt šo situāciju, un man atbildēja atkal tieši to pašu, ka ir jāsaņem atslēga."

Klienta pienākums ir savlaicīgi nodot skaitītāju rādījumus, bet, ja to nav iespējams izdarīt, jo stikls ir aizsalis vai aizsvīdis, tad kā risinājumu piedāvā klientiem iegādāties atslēgu un mūķēt vaļā gāzes kasti pašiem!

Pēdējā e-pastā gan bija atbilde – ja jums neizdodas to izdarīt, tad sazinieties ar "Gaso", teica Inga.

Tātad – ne zvani, ne e-pasti, ne ierakstītas vēstules nedeva rezultātu. Jautājums – kas var būt tik sarežģīts, lai klientei atvērtu vienu gāzes skaitītāja kasti, notīrītu stikliņu un būtu iespējams nolasīt skaitītāja rādījumus?

AS "Gaso" Jūrmalas iecirkņa vadītājs Dmitrijs Ohotskis skaidroja: "Tāda problēma pastāv, laiki mainās, laikapstākļus ietekmēt mēs nevaram, un šad tad tā notiek. Skaitītāji tagad ir jānodod katru mēnesi, jums ir taisnība, kādreiz tāda prasība nebija, tagad situācija ir mainījusies. Es varu atzīt, ka šoreiz ir sanācis neliels pārpratums un komunikācijas kļūda ar klientu, jo, tiklīdz šī informācija nonāk konkrēti līdz mums kā izpildītājam, protams, ka mēs braucam un cenšamies to lietu atrisināt uzreiz uz vietas, jo mūsu darbinieki sniedz visa veida tehnisko palīdzību, tai skaitā, ja nepieciešams, tad nolasīt skaitītāju rādījumus – atveram skapi; skapīši mums ir dažādas konstrukcijas, pārsvarā ir ar atveramām durtiņām, bet salīdzinoši neliels skaits ir arī sarežģītāka tipa skapji, kuriem ceļas uz augšu tas korpuss, un tur jau, protams, klientam pašam ir grūti izdarīt, un tāpēc mēs braucam un tādu palīdzību sniedzam."

Kā mums skaidro, tad "Gaso" Klientu apkalpošanas centrā speciālists, iespējams, nav zinājis, ka ir arī šie salīdzinoši jaunā tipa skapīši, kuru atvēršana nav tik elementāra un to nevar likt darīt klientiem. Savukārt  skapīšus, kuriem ir durtiņas, klienti tiešām paši varot viegli atvērt un skaitītāja rādījumus nolasīt. Un arī speciālā atslēga klientiem parasti tiekot dota par velti, nevis jāiegādājas.

"Jūs man piezvanījāt, un man uzreiz piezvanīja "Gaso", un puisis pateica, ka tūliņ pat aizbrauks pie manis, atvērs skapi un iztīrīs stikliņu un ka rādītājus varēs nodot. Redz, kā ir, es būtu vispirms jums rakstījusi, nevis viņiem un gaidījusi atbildi – bija oktobra beigas, tad novembris un tad decembris, un, redziet, cik tas viss atrisinās ātri!" priecājas Inga.

Prieks un laime, redz, ka vienas dienas laikā uzņēmuma pārstāvji šeit ir ieradušies un problēmu novērsuši, tagad visus cipariņus var skaidri salasīt. Tiesa, redzams, ka aizsvīdis ir, un tad, kad ir tik krasas temperatūras svārstības, varbūt ir jāmeklē kāds risinājums, kā salabot šo kastīti.

"Garantēt es to nevaru, vai viņš svīdīs vai ne, bet risinājumu noteikti meklēsim. Tā kā šis jautājums ir aktuāls un parādās arvien vairāk, tad meklēsim un varbūt domāsim par cita veida skapjiem," pauda "Gaso" pārstāvis.

Tātad novēlējums pakalpojuma sniedzējiem – laicīgi reaģēt uz klientu sūdzībām, bet Klientu apkalpošanas centra speciālistiem nekavējoties adresēt jautājumus konkrētā iecirkņa speciālistiem, jo šis ir stāsts par vienu atslēgu, vienu stikliņu, kas var sagādāt pamatīgas neērtības.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti