4. studija

Vai Rīgas pašvaldība nolēmusi pielikt punktu velosportam Mārupītes krastos?

4. studija

Ceturtā studija. Mājoklī traucējošas skaņas. Zemes reforma nav noslēgusies

Kādēļ pēc klienta lūguma viņam dzīvoklī atslēdza nevis gāzi, bet gan elektrību?

Kā rīkoties, ja gāzes vietā atslēdz elektrību?

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Kļūmes dēļ AS "Latvenergo" klientam atslēdza elektrību, kaut iesniegumā bija rakstīts, ka klients atsakās no gāzes. Elektrības pieslēguma atjaunošana ilga nepilnas astoņas stundas un prasīja no klienta daudz enerģijas un komunikācijas prasmju.

Šoziem daudzi ir nepatīkami pārsteigti par elektrības cenu pieaugumu, tomēr bez tās mūsdienās vairs neiztikt – mājās vajadzīgs gan siltums, gan ēdiens, gan izklaides, gan sakari. Un – ne jau nu tikai mājas dzīve, bet arī darbs, kas ir atkarīgs tai skaitā arī no elektrības, pēkšņi var izrādīties paralizēts, ja neveiksmīgas komunikācijas dēļ elektrības piegādātājs to pēkšņi ņem un atslēdz! "Elektrības vienkārši nav, un, kad to pieslēgs, nav zināms!" – ar šādu absurdu situāciju saskārās raidījuma "4. studija" skatītājs Kārlis.

Kārlis piedzīvojis negaidītu elektrības pazušanu: "Problēma var būt nav tik liela, cik var būt sarežģīts problēmas atrisinājums. Janvāra sākumā nopirkām indukcijas plīti un izdomājām atteikties no dabasgāzes. Viss kārtībā, uzrakstu līgumu "Elektrum", ka mēs atsakāmies no dabasgāzes."

Atnākusi atbilde, ka darba apjoms ļoti liels, jāpagaidot pāris nedēļas, līdz gāze tikšot atslēgta, ar ko Kārļa ģimene arī bijusi gatava rēķināties. Taču risinājums pienācis pēkšņi un negaidīti, turklāt pavisam citā formātā.

"Viss beidzās ar to, ka vakar pēkšņi atslēdza elektrību bez neviena brīdinājuma, bez ne kā tāda, un viss! Izeju kāpņu telpā, viss ok, zvanu "Sadales tīklam", "Sadales tīkls" atkal saka, ka ir no "Elektrum" pieprasījums atslēgt objektam elektrību. Zvanot uz "Elektrum", pirmais, ko saka, jūs taču pats rakstījāt iesniegumu! Jā, es rakstīju, bet par dabasgāzi! Tad atvēra iesniegumu, konstatēja, ka problēma, solīja steidzamības kārtā visu salabot," stāstīja Kārlis.

Steidzamības kārta ilgusi septiņas stundas un 45 minūtes. Šajā laikā nav bijis pieejams nekas, ko sniedz elektrība, sākot no karstas tējkannas līdz gaismai. Bet lielākās problēmas bijušas ar darba procesu, kas apstājies, jo Kārlis uzrauga nozīmīgus sociālos tīklus, kuros mēs, interneta lietotāji, mēdzam iegriezties ik pēc pāris minūtēm.

"Darba devējam nav izdevīgi maksāt man par to, ka es neko nedaru, sēžu mājās bez elektrības. Ja ir jāstrādā mājās un ja nav elektrības, tad tas ir diezgan aprūtinoši. Dzīvē neesmu tāds piekasīgs cilvēks, un man ir liels pacietības mērs, lielāks nekā sievai dažkārt, un sieva jau saka, kāpēc mēs neprasām kompensāciju un kaut ko tādu?" teica Kārlis.

To, ka notikusi kļūme, atzīst arī līguma slēdzēji.

"Jā, šajā situācijā ir notikusi kļūda, jāteic – mūsu darbinieka cilvēciska kļūda, pietiekami prasmīgi neapstrādājot klienta iesniegumu. Mēs izprotam, cik šī situācija ir nepatīkama un neērta klientam, tādēļ esam ar viņu sazinājušies un, protams, atvainojušies, un vēlreiz, izmantojot šo situāciju, vēlreiz vēlos "Elektrum" vārdā atvainoties klientam. Tomēr vienlaikus, protams, mēs izvērtējam šo situāciju, kā tas notika, kāpēc notika, un arī, ņemot vērā visus apstākļus, protams, skatāmies uz to, lai mūsu process turpmāk notiktu bez šādiem abām pusēm nepatīkamiem starpgadījumiem," situāciju skaidroja AS "Latvenergo" preses sekretāre Ivita Bidere.

Katram var gadīties cilvēciska kļūme, tomēr mums rodas jautājums – kā šādos gadījumos rīkoties? Kārlis ir jauns un neatlaidīgs, bet – ko tad, ja bez elektrības paliek kāds, kurš ar internetu un citiem saziņas līdzekļiem ir "uz jūs"?

"Pirmais zvans bija 20 minūtes pēc elektrības pazušanas, tad solīja tuvāko stundu laikā sataisīt visu, un tad pagāja visa diena, komunicējot ar "Elektrum" tvitera konta administratoru, lai visu laiku būtu aprite, ka es visu laiku komunicēju, ka visu laiku es turu roku uz pulsa, lai zinātu, kad dzīvoklī atgriezīsies elektrība. Ja nebūtu saziņa tviterī… Es neesmu pēc dabas uzbāzīgs cilvēks, varbūt katru reizi zvanīt šim klientu apkalpošanas tālrunim man apniktu, katru reizi skaidrot no jauna situāciju, kas notiek tagad," skaidroja Kārlis.

"Ja ir kādas domstarpības, pārpratumi, jebkurā gadījumā aicinām sazināties ar mūsu klientu servisu, zvanot pa tālruni vai darot to mūsu pašapkalpošanās portālā "elektrum.lv"," aicina Bidere.

Nepilnu astoņu stundu laikā situācija atrisinājusies, pateicoties klienta neatlaidībai, visu dienu komunicējot ar atbildīgajiem dienestiem, tomēr Kārlis nespēj nedomāt par to, kā šī darbinieka "cilvēciskā kļūda" būtu izvērtusies, ja ārā būtu mīnus 20 grādi un ģimenē jau būtu mazulis, kuru viņi gaida drīz vien nākam pasaulē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti