Tāpat pārdevējam gadījumos, kad preci no ražotāja pasūta tikai pēc pasūtījuma saņemšanas no pircēja, tas būtu godīgi jānorāda pircējam.
Lauzt līgumu un prasīt atgriezt naudu par nepiegādātu preci atbilstoši normatīvajiem aktiem var brīdī, kad nokavēts termiņš, par kuru interneta veikala pircējs un pārdevējs vienojās sākotnēji.
Taču PTAC pārstāve ieteica kritiski izvērtēt reālo situāciju, ņemot vērā, ka pandēmijas laikā piegādes mēdz kavēties dažādu iemeslu dēļ – pakomāti ir pilni, kurjeri ir pārslogoti, reizēm ierobežojumu ietekmē kavējas kuģi.
"Ja zināt, ka tas ir populārs, liels komersants, kuram ir gan veikali klātienē, gan arī interneta veikali, tad ticības moments var būt garāks, jo kurjeri ir noslogoti. Savukārt, ja pērkat [preci] no nezināma komersanta vai ārzemēm, tad trauksme ir jāceļ ātrāk. Ir jāvēršas pie komersanta un jānoskaidro, kur palikusi ir prece,” pauda Drozda.
Pēcapmaksa ir viens no veidiem, kā patērētājs var justies drošāk. Savukārt, ja veikals piedāvā tikai priekšapmaksu, Drozda aicināja izvērtēt, cik uzticams ir šis komersants.