Kā kampaņas pārstāvji skaidroja Latvijas Televīzijas raidījumā "Rīta Panorāma", aktivitāšu mērķis ir veicināt izpratni par to visu satiksmes dalībnieku vidū, bet īpaši – mazaizsargāto satiksmes dalībnieku, piemēram, riteņbraucēju, elektrisko skrejriteņu braucēju vidū.
Proti, likt apzināties, ka, piemēram, ceļa nedošana no kravas automašīnas vadītāja puses ir nevis ļauns nodoms, bet gan fakts, ka autovadītāji "aklās" zonas dēļ spoguļos vai pa logu nav pamanījuši otru.
Kā liecina LAMB veiktā aptauja, teju divas trešdaļas jeb 63% velosipēdistu un 62% skrejriteņu, elektroskrejriteņu, monoriteņu vadītāju, piedaloties ceļu satiksmē, ir nonākuši bīstamās situācijās "aklo" zonu dēļ. Cita transporta līdzekļa "aklajā" zonā bija nonākuši vairāk nekā trešā daļa jeb 37% no šiem riteņbraucējiem un teju puse jeb 48% skrejriteņu, elektroskrejriteņu, monoriteņu vadītāju.
Vienlaikus Zvirbulis skaidroja, ka satiksmes dalībnieki lielākoties ir zinoši par šādas "aklās" zonas eksistenci un pārliecinās par drošību.
"Saskaroties ar aklajām zonām, sevišķi apdraudēti ir mazaizsargātie satiksmes dalībnieki, piemēram, velosipēda vadītāji, motobraucēji, gājēji, visi citi iesaistītie," skaidroja VP pārstāvis Smilga, vienlaikus norādot, ka kampaņā iecerēts arī vēlreiz atgādināt kravas automašīnas vadītājiem, lai viņi neaizmirst, ka "aklajās" zonās vienmēr kāds var būt ''paslēpies''.
Savukārt Zvirbulis skaidroja: "No savas pieredzes varu teikt, ka, skatoties spogulī, tu neredzi un pēc brīža pamani, ka kāds iznirst no "aklās" zonas, un es domāju, ka Latvijā vēl ir diezgan daudz darāms. Ja mēs paskatāmies vidējos kopējos rādītājus par satiksmes drošību un bojāgājušajiem uz ceļiem, tad Latvija ir diezgan tālu pat no vidējiem rādītājiem – Latvijā ir ap 70 bojāgājušo uz miljonu iedzīvotāju, bet vidēji Eiropā – 42."
Smilga arī aicināja satiksmes dalībniekus būt iecietīgiem vienam pret otru.
"Nevajag būt stūrgalvīgam tikai tāpēc, ka "man ir taisnība, man ir priekšroka, es braukšu, kā es uzskatu, kā šajā gadījumā ir pareizi". Vajag atcerēties, ka kravas transportlīdzekļiem "aklā" zona ir, un ne aiz ļauna prāta kravas transportlīdzekļu vadītāji nedod ceļu tajā brīdī, kad priekšroka, piemēram, ir velobraucējam. Tas attiecas uz visiem mazaizsargātajiem satiksmes dalībniekiem. Vajag atcerēties, ka šis transportlīdzekļa vadītājs jūs, iespējams, neredz," viņš sacīja.
Valsts policijas pārstāvis arī norādīja, ka būtu būtiski pievērst uzmanību automašīnas virzienrādītājiem, kā arī atcerēties, ka visbīstamākā aklā zona ir transportlīdzekļa labajā pusē, jo vadītāja novietojuma kabīnē dēļ labā puse ir mazāk pārredzama.