Dzilna atzina, ka pavasarī secināts – attālinātais darbs dažiem skolēniem palīdz uzlabot rezultātu. Tomēr tādu skolēnu ir maz, lielākajai daļai sniegums pasliktinājās.
"Kā skolotājam vislielākais izaicinājums ir tas, ka klasi vairs nevar tā pārvaldīt. Daudzas lietas, kas liekas pašsaprotamas klasē stundā, vairs nav tik pašsaprotamas tiešsaistē. Piemēram, vai bērns ir koncentrējies vai nav. To kā skolotājs varu redzēt diezgan labi. Bet, skatoties caur "Zoom" mazo ekrānu, tu neesi pārliecināts. Un vienīgais, uz ko vari paļauties, ir nosūtītais darbs," atzina skolotājs.
Viņš atzina: gandarījums par to, ka esi palīdzējis kādam kaut ko iemācīties, nebeidzas nekad. "Un, jo labāk tev sanāk iemācīt kaut ko skolēniem, izdomāt stundas, kas ir vērtīgas, strukturētas un ar paliekošo vērtību, jo lielāks gandarījums ir. Un, jo vairāk skolēniem tas izdodas, jo ir pateicīgāks darbs.
Lai arī samaksa skolotājiem nav tik liela, tu tomēr apzinies to, ka tu dari cēlu darbu, kas iedvesmo ne tikai skolēnus, bet arī viņu vecākus. Kad viņi redz, cik iedvesmots var būt viņu bērns."
Dzilna atzina, ka saistībā ar Covid-19 infekciju izglītībā ir notikušas lielas izmaiņas. "Un tas, ko es redzu, ka izglītība kā tāda tika piespiesta mainīties. Mēs redzējām, cik ātri tas var notikt, cik ātri skolas saņēmās, skolēni un visa izglītības sistēma, lai nodrošinātu maksimāli labu izglītību par spīti apstākļiem. Tas pierāda, ka mēs esam gatavi mainīties, gatavi darīt savu darbu labāk un mācīties, un uzlaboties."