Panorāma

RD uzņēmumu privatizācija - mazticama

Panorāma

Eksperti aicina pārskatīt NĪN politiku

Aizraušanās pārtop biznesā

Latviete Lielbritānijā pamet stabilu darbu un izveido savu skaistumkopšanas produktu zīmolu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Jana Hola ir profesionāla tulce, kā arī konditore, bet jau trīs gadus viņa mājās, Anglijā, gatavo dažādus skaistumkopšanas produktus. Dabiski produkti un roku darbs visur tiek vērtēts ļoti augstu, un galu galā Jana pieņēma riskantu lēmumu pamest stabilu darbu, izveidojot pašai savu zīmolu. 

No sestdienas līdz pirmdienai Jana ar pašas gatavotajiem kosmētikas produktiem ir sastopama Jorkas tirgū Anglijas ziemeļos, taču dabiskās ziepes, krēmi, eļļas un sveces top mājās Līdsā.

Janas izraušanās ar dabīgajiem produktiem sākās jau pirms laba laika.

"Es domāju – man nāk pie 40, jāsāk sev sekot līdzi. Nopirku par 200 mārciņām sejas krēmu, un pēc tam meklēju "Google", kādas slavenības to krēmu izmanto. Un tur nekādas slavenības neiznāca, bet iznāca vesels saraksts ar veselībai kaitīgajām vielām, kas ir sastāvdaļās.

Un es domāju – tas pilnīgi nav pieņemami, kaut kas man ir jādara! Un es sāku meklēt, kā varu veikt savu skaistumkopšanu," stāsta sieviete. 

Jana beigusi Līdsas Universitāti kā profesionāls tulks, viņai ir arī konditoru skolas diploms. Strādājot abos darbos, paralēli vairākus gadus tika apgūta ķīmija, botānika, bioloģija. Un pirms trīs gadiem beidzot tika pieņemts lēmums uzsākt savu biznesu, kas nav viegls process, jo Anglijā skaistumkopšanas nozare tiek ļoti stingri regulēta.

"Tev ir jāpieraksta visi produkti, ko tu izmanto. Tev viņi jāraksta visi arī uz uzlīmēm. Vajag izņemt arī apdrošināšanu gadījumam, ja kādam kaut kas notiek, izraisās kāda alerģija un kāds izdomā, ka gribētu mani iesūdzēt tiesā. Ja mans produkts neseko līdzi visiem kosmētikas regulas noteikumiem, līdz ar to apdrošināšana nav spēkā. Tevi var iesūdzēt par pieciem miljoniem, par desmit miljoniem. Līdz ar to es labāk pieturos pie tā, kas man ir teikts, pie kā man jāpieturas, un tad man man nav nekādu risku," stāsta Jana.

Viņa gan norāda, ka ar labu produktu vien nepietiek, ir ļoti svarīgi, kā tas tiek pasniegts - jābūt laipnam un ar pārdevēja ķērienu.

Ārkārtējā stāvokļa laikā tirgus bija slēgts, taču tika izveidota īpaša "virtuālā tirgus" mājaslapa internetā, un nu saradies  daudz jaunu klientu, kuri novērtē dabīgos produktus. Janai tagad jāizlemj, kā palielināt produkcijas apjomu, saglabājot kvalitāti.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti