Rīta Panorāma

Marlēnas Dītrihas un Lenijas Rīfenštāles dzīves Nacionālajā teātrī izrādē "Marlenī"

Rīta Panorāma

Intervija ar Lailu Riekstu-Riekstiņu

Latvieša vārds kļūs par zīmolu ārvalstīs

ASV sāk tirgot skrituļslidas ar latvieša Nila Jansona vārdu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Futbolistam Krištianu Ronaldu un sava apakšveļas kolekcija, ar "Lady Gaga" vārdu tiek tirgotas smaržas. Arī kādam latviešu jaunietim ir izdevies kļūt tik populāram, ka viņa vārds rotājas uz pasaulē labi atpazīstamām skrituļslidām veikalu plauktos.

Nils Jansons 22 gadu vecumā kļuvis par agresīvās skrituļslidošanas zvaigzni. Ar šo sporta veidu viņš sācis nodarboties deviņu gadu vecumā, pāris reizes lauzis kaulus, bet tas viņu nav atturējis no lēkāšanas ar slidām visās iespējamās un neiespējamās vietās.

"Sākumā tas bija tikai hobijs un es pat nepamanīju, pa kuru laiku tas pārtapa par profesionālu sportu. Pēdējos trīs gadus es sāku braukāt un piedalīties profesionāla mēroga sacensībās, bet vēl joprojām tas viss ir vairāk prieka pēc," LTV raidījumam "Rīta Panorāma" stāsta Nils Jansons.

Tomēr vēl lielāku prieku radījuši vērā ņemamie sasniegumi.

Viņš ir uzvarējis Eiropā nozīmīgākajās agresīvās skrituļslidošanas sacensībās "Winterclash".

Sacensībās žūrija vērtē triku sarežģītību, ātrumu un stilu. Jaunus trikus Nilam izdomāt neesot nemaz tik sarežģīti: "Es mēģinu jaunus trikus tā pārāk nedomāt, tie paši atnāk pie manis. Ko es jūtu, to arī taisu. Sākumā bija tā, ka mācījos jaunus trikus, tagad gribas konkrēto triku uztaisīt savā stilā, lai viņš izskatītos tieši tā, ka esi iedomājies."

Ņemot vērā ievērojamos rezultātus, ASV kompānija "Remaz" nupat kā laidusi klajā jaunas slidas, kuras rotā latvieša Nila Jansona vārds. Iniciatīva darījumam nākusi no skrituļslidu ražotāja.

"Tas nebija tāds konkrēti nosprausts mērķis, bet es zināju, ka kaut kā lēnam uz to eju un pienāks īstais laiks. Pēdējo divu gadu laikā bija lieli panākumi, sanāca izsisties pasaulē, sāku par šo ideju runāt ar sponsoriem un pēc gada, pusotra ir aptaustāms produkts," turpina jaunietis.

Nila Jansona logo uz slidām izstrādājis latviešu grafikas dizainers Jānis Zālītis. Jaunās slidas šobrīd nopērkamas ASV, tuvākajās dienās tās sāks tirgot Eiropā.

"Es esmu bijis skeitparkā Amerikā  un tur cilvēki jau apkārt slidoja ar manām slidām. Tas bija patīkami.

Ir daudzi fani, kas man nāk klāt un saka, ka beidzot viņiem ir slidas ar manu vārdu. Man jau arī ir prieks, ka cilvēkiem patīk tas, ko es daru," atzīst Nils.

Nav daudz latviešu, kuru vārdu varētu izmantot kā zīmolu preču pārdošanai ārpus mūsu valsts. Nilam tas ir izdevies. Interesants šajā stāstā ir tas, ka ārvalstīs Nila Jansona vārds ir krietni populārāks nekā pie mums Latvijā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti