Šoreiz Andrejs kopā ar raidījuma "Daudz laimes, jubilār!" radošo grupu gatavojas intervijai ar aktrisi Lilitu Ozoliņu. Pirms mākslinieces atnākšanas kamerām ir jābūt uzstādītām, arhīva materiāliem atlasītiem un raidījuma vadītājam jābūt gatavam sarunai. Dažkārt saruna ievirzās negaidītā gultnē, bet Volmārs, labi orientējoties kultūras vidē, ir labs improvizācijas meistars. Ar lielāko daļu mākslinieku viņš ir uz "tu", tādēļ var atļauties arī ekrānā labdabīgi pajokot, īpaši veidojot "Panorāmas" sižetus.
Reizi nedēļā raidījums un vēl vairāki sižeti "Panorāmā" – kā to iespējams apvienot?
"Jaunībā es nodarbojos ar skriešanu – šis raidījums ir kā garā distance, bet "Panorāmas" sižets – tas ir sprints. Ja saka, ka labākā atpūta ir nodarbību maiņa, tad pēc šī raidījuma es atpūšos, skrienot īso distanci, pēc tam atkal otrādi," stāsta Volmārs.
Veidojot sižetus par teātru izrādēm, Volmārs necenšas tās reklamēt – tā esot teātra problēma. "Man gribas, lai tas būtu interesants sižets. Cenšos pavērst, lai interesanti un gudri. Lai nebūtu stulbi smiekli. Paskatoties manus tekstus – tur nav nekā no teātra preses relīzēm. Tas ir mans teksts," atzīmē žurnālists.
Sižetus veidojot, žurnālists parasti strādā ciešā tandēmā ar operatoru un videoinženieri. Andrejam tas ir īpaši svarīgi, jo par kultūru stāstot, attēlam dažkārt ir jābūt daiļrunīgākam par tekstu.
"Ir tādi, kas ir domubiedri, ir tādi, ar ko nākas strīdēties, bet es uzskatu, ka mums jābūt domubiedriem. Priekš manis operators ir īpaši svarīgs," norāda Volmārs.
Nostrādājot 45 gadus televīzijā, Andrejs daudzkārt pieredzējis izmaiņas gan tehnikas jomā, gan žurnālista darba uzstādījumā. Izmaiņas būs arī nākotnē.
"Kādā veidā jāmainās? ...Nu tad nāks jaunie un darīs.
Tur vajag balansu starp pieredzējušiem un jaunajiem. Un jaunajiem jābūt tādiem, kas cenšas apgūt, mācīties, saprast, nevis atnākt un mācīt tos, kas viņiem priekšā. Un ziņām jābūt operatīvām – šodien, šodien, šodien..."