Septiņas reizes dienā vilciens šķērso nelielu, bet rosīgu tirgu, kas stiepjas aptuveni simt metru garumā. Tomēr tas ir diezgan neparasts tirgus, tāpēc izpelnījies lielu uzmanību.
Tuvojoties vilcienam, uzreiz var atpazīt tūristus, viņu rokās obligāti būs telefons vai videokamera. Kamēr viesi iemūžina neparasto skatu, pārdevēji attīra ceļu vilcienam. Noņem lielos lietussargus un nojumes. Kad vilciens prom, viss atgriežas ierastajā ritmā.
“Manos pienākumos ietilpst: pirmkārt, man ir jānoņem visi galdi un krēsli, jāievieto augļu grozi iekšpusē un jāseko līdzi tūristiem – viņiem jāatrodas aiz līnijas. Jāpārliecinās, ka visi tūristi ir drošībā. Un tas ir jāizdara trīs minūšu laikā,” stāsta restorāna īpašnieks Nopadols Imemkosa.
“Mēs uzzinājām par šo tirgu caur internetu. Mēs arī bijām noskatījušies vairākus blogus. Tāpēc mēs arī nolēmām doties uz šejieni un apskatīties visu klātienē,” saka Lūkass Karavalju, tūrists no Brazīlijas.
Tirgus popularitāte ir nepārtraukti palielinājusies, pateicoties Taizemes tūrisma aģentūras 2003. gadā uzsāktajai kampaņai "Neredzamā Taizeme". Tie bija centieni uzlabot politisko nemieru negatīvo ietekmi uz valsts tūrisma nozari.
“Esmu redzējusi pārmaiņas šajā tirgū. Tagad šeit ir vairāk tūristu nekā iepriekš. Un vietējie iedzīvotāji sūdzas par to, ka tirgus ir pārāk pārpildīts ar tūristiem un vietējiem ir jāgaida, kad tirgū ir brīvāks, lai iegādātos pārtiku,” zina stāstīt pārdevējs Leka.
Neskatoties uz nelielu tūristu skaita kritumu gada sākumā, Taizemi šogad jau apmeklējuši vairāk nekā desmit miljoni cilvēku. Tikmēr pērn ieradās rekordliels tūristu skaits - 38 miljoni. Vismaz divi miljoni no viņiem apmeklēja dzelzceļa tirgu.