Lai Liepājai piesaistītu vairāk tūristu, pašvaldība izveidojusi jaunu kampaņu “Liepājas vēstneši”, kuras ietvaros viesiem Liepājas labākās atpūtas un izklaides iespējas izrādīs nevis profesionāli gidi, bet parastie iedzīvotāji. Liepājas vēstneša statusa kandidāti varēja pieteikties vienā no piecām kategorijām: kultūras baudītāji, aktīvās atpūtas un sporta piekritēji, nedēļas nogale draudzenēm, atpūta ģimenei ar bērniem un jauniešiem.
“Jūra mums ir tikai sākums, jo citiem tas ir galamērķis, bet Liepājā mēs aizejam pie tās jūras, bet pēc tam tas vējš no jūras mūs iepūš vēl pavisam citās vietās: ieliņās un restorānos, pat sirdīs, iespējās un piedzīvojumos,” izteicās konkursa “Liepājas vēstneši” kandidāts Andris Lanka.
“Es kā māksliniece, kas varētu uztaisīt īpašu turnīru speciāli visiem. Ideju ir daudz. Liepāja man ir sirdī tuva kopš bērnības, vestu jebkuru un teiktu, ka tā ir superīgākā pilsēta uz pasaules,” piebilda konkursa “Liepājas vēstneši” kandidāte Marta Toode.
Šonedēļ žūrijas komisija piecu cilvēku sastāvā koncertzālē “Lielais dzintars” tikās ar pirmajiem 15 potenciāliem vēstnešiem, pārējos paredzēts uzklausīt tuvākajā laikā. Gala rezultātā izvēlēsies tikai piecus Liepājas vēstnešus.
“Skaidrs, ka nākamais posms būs izvēlēties tos viesus, kas atbrauks pie mūsu vēstnešiem. Tas būs atkal tāds liels atlases process, mēs sevi esam zināmā veidā parakstījuši milzīgam izaicinājumam,” stāstīja Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja vadītāja, žūrijas pārstāve Inta Šoriņa.
Liepājas pašvaldība kopā ar tūrisma uzņēmējiem viesiem nodrošinās ēdināšanas iespējas, segs ieejas maksu apskates objektos un pasākumos. Savukārt no viņiem tiek gaidīta Liepājā piedzīvotās atpūtas pieredzes tālāka nodošana, piemēram, ar sociālo tīklu palīdzību.
“Mēs stāstīsim par šo stāstu, kas tiek stāstīts, kā tiek rādīts, kādā veidā, kas ir šie viesi, par to, kurš uzņem. Veidosim to stāstu kopā, kā viņiem šeit gāja. Kā jūs domājat, ko vislabāk cilvēkiem patīk skatīties no malas? Kā citiem ir gājis,” norādīja Šoriņa.
Kampaņas precīzas izmaksas pašlaik nav aprēķinātas, bet tai nepieciešamos līdzekļus ņems no pilsētas mārketingam šogad atvēlētā budžeta.