Pēc sūdzības iepirkumu uzraugiem «Rīgas satiksme» atceļ strīdīgo prasību mikroautobusu konkursā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Pēc sūdzībām Iepirkumu uzraudzības birojā (IUB) uzņēmums “Rīgas satiksme” atcēla konkursu par tiesībām no 2018.gada maija astoņus gadus pārvadāt pasažierus pilsētā ar tā dēvētajiem paaugstināta servisa mikroautobusiem, un izsludinās jaunu konkursu, atceļot strīdus izraisījušo prasību pretendentam pēc 14 miljonu kilometru nobraukuma gadā. 

"Rīgas satiksmes" pārstāvis Viktors Zaķis Latvijas Radio raidījumā “Pēcpusdiena” skaidroja, ka Iepirkumu uzraudzības biroja norādījuma uzņēmums atcēla divus konkursa nolikuma punktus.

Jaunajā konkursā pretendentiem vairs neprasīs apliecinājumu no šoferiem, ka viņi gatavi strādāt Rīgas maršrutos. Savukārt prasība, ka trīs gadu periodā pretendentam jānobrauc vidēji 14 miljoni kilometru ik gadu mainīta uz prasību pēc 2,5 miljoniem kilometru ik gadu.   

Zaķis atzina, ka uzņēmums joprojām uzskata, ka nobrauktajiem kilometriem ir nozīme, jo reāli uzvarētājam būs jānobrauc aptuveni tik daudz kilometrus gadā, bet “Rīgas satiksme” ņēma vērā IUB aizrādījumiem.

Pretendenti jaunajā konkursā varēs pieteikties līdz 14.novembrim.

Par iepriekšējo konkursu sūdzību iesniedza Liepājas Autobusu parks, un tagad tā valdes priekšsēdētājs Leonīds Krongorns raidījumam “Pēcpusdiena” pauda, ka tas bija principiāls jautājums.

Liepājas Autobusu parks vēl nav iepazinies ar jauno nolikumu, tāpēc Krongorns vēl nevarēja pateikt, vai uzņēmums piedalīsies jaunajā konkursā.    

Jau ziņots, ka "Rīgas satiksmes" iepriekš izsludinātajā konkursā par tiesībām no 2018.gada maija astoņus gadus pārvadāt pasažierus pilsētas maršrutu tīklā ar tā dēvētajiem paaugstināta servisa mikroautobusiem ir pieteikušies divi pretendenti -   pilnsabiedrība “Rīgas mikroautobusu satiksme” un Liepājas Autobusu parks kopā ar uzņēmumu “Nordeka”.  

RS norādīja, ka tas vien liecina, ka nolikums nav rakstīts vienai firmai. Savukārt pārvadājumu nozares pārstāvji šo argumentu vērtēja skeptiski.

Bet pirms tam izskanējušas bažas, ka konkursa prasības izstrādātas tā, ka peļņu nesošais bizness varētu palikt uzņēmumam, kas mikroautobusu pārvadājumus nodrošina jau patlaban - pilnsabiedrībai "Rīgas mikroautobusu satiksme", kuras īpašnieki bija saistīti ar Rīgas domes varas partiju.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti