Strīdus starp nebanku kreditētājiem un to klientiem palīdzēs risināt arī īpašs ombuds

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Turpmāk nebanku kredīta devēju un to klientu strīdus varēs risināt ne vien tiesas ceļā vai iesaistot Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC), bet arī izmantojot īpašu ombudu. 

Ārpus tiesas strīdus izskatīšanas institūciju jeb ombudu izveidojusi Latvijas Alternatīvo finanšu pakalpojumu asociācija. Paredzēts, ka strīds starp nebanku kreditētāju un tā klientu būs jāatrisina 90 dienu laikā, stāsta asociācijas vadītājs Gints Āboltiņš.

Strīdus starp nebanku kreditētājiem un to klientiem palīdzēs risināt arī īpašs ombuds
00:00 / 00:42
Lejuplādēt

"Patērētāji, kuriem rodas kāds strīds ar pakalpojuma sniedzēju, ir iespēja vērsties un šo strīdu risināt. Pastāv, protams, arī iespēja, ka klients var vērsties tiesā, bet šī te institūcija jeb ombuds šo strīdu noteikti izskatīs ātrāk, šī strīda izskatīšana ir bez maksas," sacīja Āboltiņš.

Ombuds ir reģistrēts PTAC ārpus tiesas strīdu izskatītāju sarakstā. Tas nozīmē, ka PTAC ir izskatījis visus nolikumus, reglamentus, un atzinis, ka šī ārpus tiesas strīdus izskatīšanas institūcija atbilst likuma prasībām, teica Āboltiņš.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti