Viņš norādīja, ka, turpinoties šādai tendencei arī otrajā pusgadā, varētu tikt pārsniegti ne tikai 2013.gada rādītāji, kad visa gada laikā tika pārvadāti 55,8 miljoni tonnu kravas, bet arī 2012.gada apmērus, kad visa gada laikā tika pārvadāti 60,6 miljoni tonnu kravas.
Vienlaikus Magonis atzina, ka kravu pārvadājumi daļēji ir sezonāls bizness, tāpēc šogad otrajā pusgadā nevajadzētu gaidīt tikpat lielus kravu pārvadājumu apjomus kā pirmajā pusgadā.
Vaicāts par Krievijas iespējamo sankciju tranzītā un loģistikā ietekmi uz Latvijas ekonomiku, Magonis pauda, ka ir grūti kaut ko prognozēt. Tiesa, ja sankcijas skars energoresursus, tad pārvadājumu apjomu samazināšanās ir neizbēgama un uzņēmumā var iestāties ārkārtas situācija, jo 75% pārvadājumu ir no Krievijas. Taču Krievijai – ja vien pret to nebūs vēl stingrāku sankciju – nav iemesla ieviest sankcijas pret Latviju. Magonis uzsvēra, ka Latvija Krievijai ir bijis labs partneris.
Ziņots, ka pagājušajā nedēļā ES, ASV, Japāna un Austrālija, un Kanāda noteica stingrākas sankcijas pret Krieviju. Uz šīm sankcijām Krievija atbildēja ar dārzeņu un augļu ievešanas aizliegumu no Polijas.