""Latvijas dzelzceļš" viņiem ir piedāvājis atlaides. Mēs viņiem esam izstāstījuši, kas notiks ar elektrības cenām (..) Nodarbināto apmācības (..) Patērētāju tiesību aizsardzības centrs strādā saistībā ar sertifikācijas jautājumiem. Ir vesels pasākumu komplekss," saka Reizniece-Ozola. "Cita lieta, ka uzņēmuma prasības ir daudz lielākas. Mēs esam parēķinājuši, ja piešķirtu visu, ko uzņēmums lūdz, ja vien to atļautu Eiropas Komisija, tad tas izmaksātu 11 miljonus eiro gadā. Tas ir ļoti liels atbalsts," saka Reizniece-Ozola.
Jau ziņots, ka šogad martā "KVV Liepājas metalurgs" (KV LMM) daļēji atsāka darbību, un līdz maija vidum uzņēmums bija saražojis 90 000 tonnu tērauda armatūras velmētavā.
Darbinieku skaits uzņēmumā sasniedza 960 cilvēku, taču pēcāk kompānija samazināja ražošanas jaudu. Šobrīd darbinieku skaitu lēš ap 400. Uzņēmums to skaidro ar metāllūžņu cenu pieaugumu, elektroenerģijas obligātā iepirkuma komponentes apmēru, kā arī sniegtiem neprecīziem aprēķiniem un neatklātām visām niansēm no maksātnespējīgā "Liepājas metalurga" ražotnes pārdevējiem.