Tādējādi ministrs apstiprināja ceturtdienas vakarā vēl neoficiāli izskanējušo informāciju, ka jaunais uzņēmuma vadītājs būs Bērziņš.
Augulis komentēja, ka izvēli par labu Bērziņam ir izdarījusi konkursa uz uzņēmuma vadītāju nominācijas komisija, norādot uz viņa pieredzi.
Tomēr Bērziņu gaida daudz darbu un izaicinājumu: strukturālas reformas, investīciju jautājumi, infrastruktūras attīstība, konkurētspējas nodrošināšana. 8.martā vai 10. martā Bērziņam būs jānāk klajā ar uzņēmuma attīstības redzējumu.
Tāpat Bērziņam ir jāuztur labas attiecības ne tikai ar Krievijas, bet arī Baltkrievijas, Kazahstānas un Ķīnas dzelzceļa un citu nozaru uzņēmējiem, sacīja Augulis.
Viņš noraidīja apgalvojumu, ka Bērziņš amatā ir iecelts ar Ventspils mēra Aivara Lemberga svētību. „Neesmu tādu sazvērestību teoriju piekritējs. Nominācijas komisijas savu izvēli ir izdarījusi,” sacīja Augulis.
Konkurss uz "Latvijas dzelzceļa" valdes priekšsēdētāja amatu izsludināts pēc tam, kad no šī amata aizdomās par kukuļņemšanu atstādināts ilggadējais kompānijas vadītājs Uģis Magonis. Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs Magoni tur aizdomās par aptuveni pusmiljona eiro liela kukuļa pieņemšanu.
Sākot darbu pie jaunā vadītāja meklēšanas, personāla atlases kompānijā "Amrop" norādīja uz iespējamajiem riskiem, tostarp uz amata "politizētību" un atalgojuma neatbilstību tirgum.
Tāpat ziņots, ka favorītu lokā uz "Latvijas dzelzceļa" vadītāja amatu bija seši kandidāti: trīs no tiem ir pašreiz augstas "Latvijas dzelzceļa" koncerna amatpersonas - Aivars Strakšas, Edvīns Bērziņš un Māris Bremze.