Pilsētvide
Ķemeri: vai atdzimšanas sākums?
Ķemerus “Ielas garumā” plānoju parādīt jau pasen, taču filmēšanu visu laiku atliku: tik nomācošs un bezcerīgs šķita agrāk spožā kūrorta tēls gan ļaužu valodās, gan pašas vērojumos caurbraucot.
Kam brauks pāri dzelzceļš «Rail Baltica»? Ietekme uz Mūkupurvu
Mūkupurvs ir neliela apkaime, kas no vienas puses robežojas ar Zolitūdi, bet no otras puses – ar Rīgas lidostu. Tur pēc kāda laika pa jauno uzbērumu brauks “Rail Baltica” vilcieni. Uzbērums sadalīs Mūkupurvu divās daļās. Pēc pagājušā gada datiem, apkaimē dzīvo tikai 212 cilvēki. Taču daudzi uz šejieni brauc vasarā – uz mazdārziņiem, kurus drīzumā var zaudēt.
Kam «brauks pāri» dzelzceļš «Rail Baltica»? Ietekme uz Zolitūdi
Zolitūdē dzīvo 20 tūkstoši cilvēku. Daudzi no viņiem ar elektrovilcienu brauc katru dienu. Bet citiem autotransporta pārbrauktuve pāri dzelzceļam starp Zolitūdi un Imantu ir gandrīz vai vienīgā iespēja izkļūt no savas apkaimes. “Rail Baltica” līnijas būvniecība var izjaukt ierasto ritumu.
Kam «brauks pāri» dzelzceļš «Rail Baltica»? Ietekme uz Rīgas centru
Rīgas centru, jo īpaši Centrālās stacijas apkaimi, gaida visgrandiozākās pārmaiņas saistībā ar "Rail Baltica" ienākšanu pilsētā. Izzudīs tuneļi, tiks pārvietotas sabiedriskā transporta pieturas, bet tirdzniecības centrs un vienlaikus daudzstāvu autostāvvieta “Titāniks” aizies nebūtībā.
Kam «brauks pāri» dzelzceļš «Rail Baltica»? Ietekme uz Ķengaragu
Ķengarags ir Rīgas apkaime, kurā dzīvo vairāk nekā piecdesmit tūkstoši cilvēku. Vienā pusē ir upe, otrā – dzelzceļš. Tieši ar to ir saistīta daudzu rajona iemītnieku dzīve. Dzelzceļu viņi redz pa logu, dzelzceļu viņi dzird naktīs. “Rail Baltica” šajā ainā radīs pārmaiņas.