Ziņas vieglajā valodā 12.martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12.martā.

 

Ziņas vieglajā valodā 12.martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

VID vadītājas amatā plāno iecelt Daci Pelēko

Valdība rīt lems par Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ģenerāldirektora pienākumu izpildītāja iecelšanu.

Šajā amatā plānots iecelt līdzšinējo ģenerāldirektores vietnieci Daci Pelēko.

Jaunu Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektoru meklēs konkursā.

To šodien paziņoja finanšu ministre Dana Reizniece-Ozola.

Valsts ieņēmumu dienestam meklē jaunu vadītāju, jo sestdien negaidīti mūžībā aizgāja līdzšinējā VID vadītāja Ilze Cīrule.

 

11.novembri varētu noteikt par oficiālu svētku dienu

Valdošās koalīcijas partneri atbalsta ieceri noteikt 11.novembri par oficiālu svētku dienu, kurā godināt latviešu karavīrus.

Savukārt par 16.marta noteikšanu par atceres dienu vēl lems Saeimas frakcijas.

Ja 11.novembri noteiktu par svētku dienu, tad šajā dienā būtu brīvdiena.

Ja 16.marts būtu piemiņas diena, tad tā nebūtu brīvdiena.

Rīgas dome ir atļāvusi visus šogad 16.martā pieteiktos pasākumus galvaspilsētas centrā.

Vienam no šiem pasākumiem gan ir noteikti ierobežojumi.

 

Kādreizējam Rīgas Lastādijas internātskolas direktores vietniekam cietumsods 

Kādreizējam Rīgas Lastādijas internātskolas direktores vietniekam Vladimiram Piņēginam piespriesta reāla brīvības atņemšana par skolas audzēkņu pavešanu netiklībā.

Rīgas apgabaltiesa šodien atstāja spēkā pirmās instances tiesas spriedumu par reālu brīvības atņemšanu.

 

Latvijā ar masalām saslimuši četri bērni

Kopš pagājušā gada decembra Latvijā reģistrēti četri apstiprināti masalu gadījumi bērniem.

Neviens saslimušais bērns nebija vakcinēts pret masalām.

Mediķi aicina vecākus pārliecināties, vai bērni ir vakcinēti, īpaši ja plānots doties ceļojumā.

 

Arī šogad notiek advokatūras dienas

Kā katru gadu, arī šogad notiek advokatūras dienas.

To laikā visu šo nedēļu var saņemt bezmaksas advokātu konsultācijas.

Šogad galvenā uzmanība veltīta cietušo tiesībām.

Konsultācijām var pieteikties mājaslapā advokatura.lv vai zvanot uz tālruņa numuru 22455952.

 

Lauksaimnieki bažījas par gaidāmo kailsalu

Ziemāju graudaugu sējumiem līdz šim laika apstākļi nav kaitējuši, taču laukus apdraud iespējams kailsals šīs nedēļas beigās.

Par to satraukti lauksaimnieki, kas bažījas, ka daļa rapšu sējumu var iet bojā.

Sinoptiķi prognozē, ka šīs nedēļas nogale būs auksta.

Vietām Vidzemē un Latgalē termometra stabiņš var noslīdēt zem -15 grādu atzīmes.

 

Lielākajai daļai skolēnu sācies brīvlaiks

Lielākajai daļai Latvijas skolēnu šodien sākas pavasara brīvlaiks.

Tas ilgs nedēļu.

Savukārt 12.klašu skolēniem sākas eksāmenu sesija.

 

Nepālā lidmašīnas katastrofā gājuši bojā 49 cilvēki

Nepālā 49 cilvēki gājuši bojā, netālu no Katmandu lidostas avarējot Bangladešas pasažieru lidmašīnai.

Par to vēsta raidsabiedrība BBC.

Divpadsmit cilvēki nogādāti slimnīcā.

Nepālas premjerministrs sola tūlītēju izmeklēšanu.

 

Britu parlamentā atrod aizdomīgu saini

Lielbritānijas parlamentā šodien atrasts aizdomīgs sainis.

Piesardzības nolūkos slimnīcā nogādāti divi cilvēki.

Vēlāk noskaidrots, ka sainis nebija bīstams.

Par to paziņoja amatpersonas.

 

Igaunijas gaisa telpu pārkāpusi Krievijas militārā lidmašīna

Igaunijas gaisa telpu pirmdien pārkāpa Krievijas militārā lidmašīna.

To paziņoja Igaunijas Aizsardzības spēki.

Saistībā ar šo gaisa telpas pārkāpumu uz Igaunijas Ārlietu ministriju izsaukts Krievijas vēstnieks.

Viņam iesniegts protests.

 

Vācijas partijas paraksta koalīcijas līgumu

Vācijas sociāldemokrātu un kancleres Angelas Merkeles pārstāvēto konservatīvo līderi šodien oficiāli parakstīja vienošanos par jaunās valdības izveidi.

Domājams, ka Bundestāga deputāti jau trešdien balsos par Merkeles iecelšanu kancleres amatā, un viņa un jaunās valdības ministri jau tajā pašā dienā dos zvērestu.

 

Miris franču modes dizainers Ibērs de Živenšī

Sestdien 91 gada vecumā miris slavenais franču modes dizainers Ibērs de Živenšī.

To šodien paziņoja viņa ilggadējais partneris Filips Venē.

Živenšī tērpus savulaik valkāja ASV pirmā lēdija Džekija Kenedija un daudzi citi sabiedrībā zināmi cilvēki.

 

Miris slavenais krievu aktieris Oļegs Tabakovs

Maskavā šodien 82 gadu vecumā miris slavenais krievu aktieris un teātra režisors Oļegs Tabakovs.

 

Laika ziņas

Naktī Latvijā mākoņains laiks. Nakts otrajā pusē brīžiem skaidrosies.

Pa laikam lietus, atsevišķos rajonos gaidāma migla.

Dienvidaustrumu vējš 3-7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra: +2…+7 grādi.

Rīt dienā pārsvarā mākoņains laiks, brīžiem mazliet līs.

Vakarā atsevišķos rajonos gaidāma migla.

Dienvidu puses vējš 3-7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra: +4…+8 grādi.

Rīgā mākoņains. Neliels lietus.

Gaisa temperatūra naktī +5…+6 grādi, dienā līdz +8 grādiem.

Laika tips rīt 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti