Ziņas vieglajā valodā 8. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 8. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 8. novembrī
00:00 / 05:33
Lejuplādēt

Valsts kontrole: Nav šķēršļu reorganizēt vai likvidēt vairākas mazās valsts institūcijas

Vairākas mazas valsts pārvaldes iestādes varētu likvidēt vai pārveidot.

Tam nebūtu šķēršļu.

Tā secinājusi Valsts kontrole, izvērtējot 17 mazu valsts pārvaldes iestāžu darbību.

Vai kādu valsts pārvaldes iestādi likvidēt vai pārveidot, izlems valdība.

Rīgas domes komitejā asi iebildumi pret Salu tilta darbu izmaksu dubultošanu

Rīgas domes Finanšu komitejā trešdien, 8. novembrī, izvērtās asi strīdi.

Deputāti strīdējās par to, vai pieļaut, ka Salu tilta otrās kārtas atjaunošanas darbu izmaksas varētu dubultoties.

Izmaksas varētu pārsniegt 30 miljonus eiro.

Gala tēriņus noskaidros konkursā novembra beigās.

Tad kļūs zināms, kurš uzņēmums remontēs Salu tilta pievedceļus abpus Daugavai.

Saeimā iesniegts Labklājības ministrijas gala priekšlikums ģimeņu finansiālam atbalstam

Labklājības ministrija Saeimā iesniegusi gala priekšlikumu ģimeņu finansiālam atbalstam.

Priekšlikums paredz saglabāt esošos ģimenes valsts pabalstus.

Bet piemaksas apmēru paredzēts noteikt, ņemot vērā ģimenē audzināmo nepilngadīgo bērnu skaitu.

Latvijas vēstniece aicina tautiešus pieteikties par audžuvecākiem Lielbritānijā

Latvijas vēstniece Lielbritānijā Baiba Braže aicina tautiešus pieteikties par audžuvecākiem Lielbritānijā.

Šai valstī ik gadu vairāki desmiti Latvijas pilsoņu ģimeņu nonāk sociālo dienestu redzeslokā.

Šo ģimeņu bērnus ievieto audžuģimenēs, kur viņi var zaudēt saikni ar latviešu sabiedrību, kultūru un dzimto valodu.

Centrālā statistikas pārvalde: Gada inflācija Latvijā oktobrī bija 2,8%

Cenas Latvijā mēneša laikā ir pieaugušas par 0,7%.

Gada laikā cenu kāpums ir 2,8%.

Tā liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes oktobra dati.

Banku analītiķi lēš, ka šogad Latvijā gada vidējā inflācija jeb cenu kāpums gaidāms 2,9% līdz 3% apmērā.

Bet nākamgad patēriņa cenas varētu augt straujāk.

Spānijas Konstitucionālā tiesa anulē Katalonijas neatkarības deklarāciju

Katalonijas parlamenta 27.oktobrī pieņemtā deklarācija par neatkarības pasludināšanu ir spēkā neesoša.

Tā trešdien, 8. novembrī, nolēma Spānijas Konstitucionālā tiesa.

Atlaistais Katalonijas valdības bijušais vadītājs Karless Pudždemons šobrīd uzturas Beļģijā.

Viņam 17.novembrī jāierodas tiesā, kas lems, vai viņu izdot Spānijai.

Ģeologi: Viļņas Ģedimina kalnā iespējami jauni noslīdeņi

Lietuvas Ģeoloģijas dienests atzīst, ka noslīdeņu apdraudētā Viļņas Ģedimina kalna deformācijas procesi plešas plašumā.

Tie skar ne tikai uzbērto grunti, bet arī dabiskos grunts slāņus.

Iespējami jauni noslīdeņi.

Tomēr kalna virsotnē esošais Ģedimina tornis un Augšējā pils pagaidām ir stabili.

Grībauskaite iedarbina Lietuvas simtgades pulksteni

Lietuvas prezidente Daļa Grībauskaite trešdien, 8. novembrī, svinīgi iedarbināja virtuālu jeb nosacītu simtgades pulksteni.

Šis pulkstenis atskaitīs simt dienu, kas palikušas līdz Lietuvas simtajai dzimšanas dienai - 16.februārim.

Laika atskaite prezidenta pilī sākās plkst.12.30.

Vēsturnieki apgalvo, ka tieši šai stundā 1918. gada 16.februārī Lietuvas Padome Viļņā parakstīja dokumentu, kurā pasludināja Lietuvas neatkarību.

Ceturtdien Latvijā vietām gaidāms smidzinošs lietus

Ceturtdien, 9. novembrī, Latvijā debesis pārsvarā būs apmākušās.

Vietām gaidāms smidzinošs lietus.

Tā prognozē sinoptiķi.

Naktī un no rīta dažviet var veidoties apledojums uz ceļiem.

Apledojums veidosies tajos novados, kur debesis skaidrosies.

Pūtīs lēns dienvidu, dienvidaustrumu vējš.

Gaisa temperatūra būs 0..+5 grādi, vietām Austrumlatvijā zem nulles: -1..-3 grādi.

Ceturtdien vējš pūtīs no dienvidiem. Vējš būs lēns līdz mērens.

Gaiss rīt sasils līdz +3..+7 grādiem.

Rīgā tuvākajā diennaktī gaidāms galvenokārt mākoņains laiks.

Bez lieliem nokrišņiem.

Pūtīs lēns līdz mērens dienvidu puses vējš.

Gaisa temperatūra būs ap +5 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti