Ziņas vieglajā valodā 28. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 28. novembrī
00:00 / 04:57
Lejuplādēt

Latvijas Radio: Adopcija uz ārzemēs kļuvusi par ienesīgu biznesu

Latvijas bērnu adopcija uz ārzemēm dažiem ir ienesīgs bizness.

Tā secina Latvijas Radio, pētot bērnunamu un bāriņtiesu sistēmu.

Desmit gadu laikā uz ārzemēm adoptēti gandrīz 1400 Latvijas bērnu.

Katru gadu ārvalstu adopcijā nonāk daudz vairāk bērnu nekā Latvijas adoptētāju ģimenēs.

Dažiem tas ļauj nopelnīt ap trim vai pat vairāk miljoniem dolāru gadā.

Labklājības ministrs Jānis Reirs apgalvo, ka top grozījumi likumos, kas aizliegs izņemt bērnus no audžuģimenēm adopcijai uz ārzemēm.

Sešgadniekiem uz skolu varētu būt jāiet aiznākamajā mācību gadā

Skolas gaitu sākšanu no sešu gadu vecuma plānots ieviest gadu vēlāk - 2019./2020.mācību gadā.

Tā otrdien, 28. novembrī, Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas sēdē sacīja izglītības ministrs Kārlis Šadurskis ("Vienotība").

Ministrs skaidroja, ka piedāvājuma izstrādē esot ņemta vērā starptautiskā pieredze, kā arī daudzi pētījumi.

«Rīgas centrāltirgus» zaudēs Āgenskalna tirgu

Rīgas dome plāno «Rīgas centrāltirgum» atņemt Āgenskalna tirgu.

To no jaunā gada plāno slēgt.

Āgenskalna tirgus esot novests līdz kritiskam stāvoklim, tādēļ bez pamatīga remonta darbu turpināt nevar.

Tirgus remonts var izmaksāt līdz pat 10 miljoniem eiro.

Pašvaldība savu naudu remontā neieguldīs.

Tā piedāvā meklēt nomnieku un ieguldītāju uz 30 gadiem.

Tikmēr tirgotāji vāc parakstus pret tirgus slēgšanu.

Viņi uzskata, ka tik kritiskā stāvoklī tirgus nemaz nav.

OECD: Baltijā gaidāma straujāka izaugsme nekā gaidīts

Visas trīs Baltijas valstis šogad un nākamgad sagaida straujāka ekonomikas izaugsme, nekā domāts iepriekš.

Tā aplēsusi Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācija jeb OECD.

Organizācija uzskata, ka no visām Baltijas valstīm Latvijas tautsaimniecība augs visstraujāk.

Vulkāna izvirduma Bali dēļ nevienam Latvijas valstspiederīgajam nav vajadzīga palīdzība

Sakarā ar vulkāna izvirduma draudiem Indonēzijas Bali salā nevienam Latvijas valstspiederīgajam nav nepieciešama palīdzība.

Tā informē Ārlietu ministrija.

Ministrijas rīcībā esošā informācija liecina, ka Indonēzijā šobrīd atrodas 46 Latvijas valstspiederīgie, bet Bali – astoņi.

Tūristu iecienītajā Indonēzijas Bali salā Aguna vulkāna aktivitātes dēļ jau otro dienu slēgta lidosta.

Tūkstošiem cilvēku radušās problēmas ceļošanas plānos.

Vācijas sociāldemokrāti prasa lauksaimniecības ministra demisiju

Vācijas sociāldemokrāti pieprasa kanclerei Angelai Merkelei atcelt no amata lauksaimniecības ministru Kristiānu Šmitu.

Šmits Vācijas vārdā piekrita Eiropas Komisijas ierosinājumam uz pieciem gadiem pagarināt glifosāta izmantošanas atļauju.

Sociāldemokrāti bija pret to.

Glifosātu izmanto nezāļu apkarošanā, bet ir bažas, ka tas var izraisīt vēzi.

Ja lauksaimniecības ministru neatlaidīs, sociāldemokrāti var nepiedalīties sarunās par valdības veidošanu.

Bojāgājušo skaits atkal pārsniedzis 3000

Bojāgājušo vai pazudušo migrantu skaits Vidusjūrā ceturto gadu pēc kārtas pārsniedzis 3000.

Tā otrdien paziņoja ANO Starptautiskā migrācijas organizācija.

Vidusjūru uzskata par pasaulē bīstamāko migrācijas maršrutu.

Rīgas «Dinamo» atkal zaudē - šoreiz Čeļabinskā

Latvijas komanda Rīgas "Dinamo" otrdien, 28. novembrī, Kontinentālās hokeja līgas spēlē izbraukumā ar rezultātu 1:2 pēcspēles metienu sērijā zaudēja Čeļabinskas "Traktor" komandai.

Pamatlaikā "Dinamo" labā vārtus guva Lauris Dārziņš.

Viņš tikai pirms pusotras nedēļas atgriezās laukumā pēc smagas traumas izdziedēšanas.

Nakts uz trešdienu - mākoņaina; dienā daudz nokrišņu

Nakts Latvijā būs lielākoties mākoņaina.

Daudzviet nokrišņi - sniegs, slapjš sniegs, Kurzemē arī lietus.

Austrumu rajonos nakts aizritēs bez ievērojamiem nokrišņiem.

Vietām centrālajos un rietumu rajonos izveidosies neliela sniega sega.

Atsevišķos posmos ceļi būs slideni.

Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 4-9 m/s, piekrastē brāzmās līdz 14 m/s.

Gaisa temperatūra: -2..+2°.

Trešdien būs mākoņains, priekšpusdienā vietām nokrišņi - slapjš sniegs, lietus.

Vakarā no dienvidaustrumiem atkal gaidāms sniegs un slapjš sniegs.

Ceļi vietām būs slideni.

Gaisa temperatūra 0..+4°.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti