Ķekavas novada iecirknī sākas atkārtotās pašvaldību vēlēšanas
Ķekavas novadā trešdien, 19.jūlijā, bija atkārtoto pašvaldību vēlēšanu pirmā diena.
Tajā notika iepriekšējā balsošana.
Vēlēšanas notiek tikai 785. iecirknī.
Trešdien tajā bijis vairāk balsotāju, nekā pašvaldību vēlēšanās vasaras sākumā.
Kaujās Donbasā krituši divi ukraiņu karavīri
Kaujās Austrumukrainā krituši divi ukraiņu karavīri.
Kijeva apsūdz krieviski noskaņotos kaujiniekus par smago ieroču izmantošanu.
Kopš jūnija sākuma tikai divas diennaktis Latvijā nav lijis
Kopš 1.jūnija Latvijā bijušas tikai divas diennaktis, kad nekur nav lijis.
Katrā Latvijas vietā nokrišņi bijuši nedaudz vairāk kā pusē no šīs vasaras dienām.
Projekts „Ziņas vieglajā valodā – pieejama informācija cilvēkiem ar invaliditāti” tiek finansēts no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.
Naktī neliels lietus; dienā - mākoņains
Naktī valsts austrumos neliels īslaicīgs lietus.
Vietām migla. +6…+11°, piekrastē mazliet siltāks.
Dienā daļēji mākoņains.
Vietām neliels īslaicīgs lietus.
Lēns vējš.
Gaisa temperatūra +18…+23°.