Ziņas vieglajā valodā 18.augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18.augustā

Ziņas vieglajā valodā 18. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Somijā sadurti vairāki cilvēki, divi miruši

Somijas pilsētā Turku piektdien vietējā tirgus laukumā nodurti divi, bet ievainoti vēl seši cilvēki.

Tā ziņo Somijas sabiedriskais medijs "Yle".

Policija vienu uzbrucēju sašāva kājā un aizturēja.

Vēl vismaz viens uzbrucējs bēguļo.

Somijā pastiprināti dežurē policisti.

Īpašu uzmanību viņi pievērš lidostām un dzelzceļa stacijām.

Latvijas Ārlietu ministrijas rīcībā nav ziņu, ka Somijā būtu cietis kāds Latvijas iedzīvotājs.

 

Teroraktos Spānijā ievainoto skaits pieaudzis līdz 126

Ceturtdienas un piektdienas teroraktos Spānijā ievainoto skaits pieaudzis līdz 126, un 17 no viņiem ir kritiskā stāvoklī.

Tā paziņoja Katalonijas Civilās aizsardzības aģentūra.

Automašīnai ietriecoties cilvēkos, bojāgājuši 14.

Cietuši pavisam 34 valstu pilsoņi. No Latvijas neviens nav cietis.

 

Veselības ministrija varētu piekāpties ģimenes ārstu prasībai par lielāku kapitācijas naudu

Veselības ministre Anda Čakša piedāvā ģimenes ārstiem palielināt kapitācijas naudu.

Tā ir nauda, ko ģimenes ārsti ik mēnesi saņem no valsts par katru cilvēku.

Ģimenes ārstu asociācijā vērtēs šo piedāvājumu.

Pagaidām nav zināms, kad ģimenes ārsti varētu pārtraukt streiku.

 

Gruzija aicina Ukrainu izdot Saakašvili

Mihails Saakašvili ar Ukrainas pasi rokā. Attēls ilustratīvs
Mihails Saakašvili ar Ukrainas pasi rokā. Attēls ilustratīvs

Gruzijas prokuratūra nosūtījusi Ukrainai un citām valstīm prasību izdot bijušo Gruzijas prezidentu Mihailu Saakašvili.

Par to vēsta Gruzijas telekanāls "Imedi".

Pret Saakašvili Gruzijā ierosināti vairāki kriminālprocesi.

 

Amatu pametis Trampa vecākais stratēģis Stīvs Banons

Amatu pametis ASV prezidenta Donalda Trampa vecākais stratēģis Stīvs Banons.

Tā ziņo avoti Baltajā namā.

 

Sākas Rīgas svētki 2017

Piektdien, 18.augustā, sākušies Rīgas svētki.

Tie turpināsies līdz svētdienai.

Svētku galvenā norises vieta būs 11.novembra krastmala.

Svētku laikā sestdien un svētdien Rīgas sabiedriskajā transportā varēs braukt bez maksas.

Projekts „Ziņas vieglajā valodā – pieejama informācija cilvēkiem ar invaliditāti” tiek finansēts no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.

 

Nakts būs mākoņaina, dienā daudzviet līs

Naktī Latvijā mākoņains, brīžiem skaidrosies.

Valsts rietumos brīžiem lietus, iespējams pērkona negaiss.

Gaisa temperatūra: +15...+19°.

Sestdien lielākajā daļā Latvijas līs.

Centrālajos un austrumu rajonos vietām būs stiprs pērkona negaiss.

Diena būs karsta – daudzviet gaiss sakarsīs līdz +27...+30 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti