Ziņas vieglajā valodā 17. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 17.augustā.

Barselonā cilvēkos ietriecas mikroautobuss - nogalināti 13, ievainoti 80 cilvēku

Ceturtdien Barselonas centrā tūristu iecienītā ielā cilvēkos ietriecās mikroautobuss.

Šajā uzbrukumā nogalināti 13 cilvēki un aptuveni 80 ievainoti.

To apstiprināja Katalonijas valdība.

Vietējā policija paziņoja, ka notikušais ir terorakts.

Viens uzbrucējs apšaudē ar policiju miris, vēl viens aizturēts.

Tā ziņo britu raidsabiedrība BBC.

Nav skaidrs, cik pavisam uzbrucēju bija.

Atbildību par uzbrukumu uzņēmies teroristu grupējums „Daīš”.

Tā vēsta aģentūra "Reuters", atsaucoties uz aģentūru ""Amaq".

Barselonas centrs ir norobežots. Slēgta sabiedriskā transporta kustība.

Latvijas Ārlietu ministrijai nav ziņu, ka uzbrukumā Barselonā būtu cietuši Latvijas iedzīvotāji.

Ārlietu ministrija aicina tūristus no Latvijas, kuri atrodas Barselonā, paziņot tuviniekiem, ka viņi ir drošībā.

 

Tiesa Ķīnas iedzīvotāju apkrāpšanas lietā iesaistītajiem piemēro pagaidu apcietinājumu

Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa ceturtdien piemēroja pagaidu apcietinājumu pieciem ārvalstniekiem, kuri iesaistīti lietā par Ķīnas iedzīvotāju apkrāpšanu.

Šāda neoficiāla informācija ir aģentūras LETA rīcībā.

Ķīna nav vēl pieprasījusi Latvijai aizturētos izdot.

Aizturētie izkrāpa Ķīnas iedzīvotājiem vairāk nekā 2 miljonus eiro.

Šai lietā Latvijā pavisam aizturēja 110 cilvēku.

 

Publiskajai apspriešanai nodod Skanstes apkaimes lokālplānojumu

Rīgas domē ceturtdienas vakarā turpinās ārkārtas sēde.

Deputātiem jāizskata 140 jautājumu.

Tostarp Rīgas dome nolēma nodot publiskajai apspriešanai Skanstes apkaimes teritorijas lokālplānojumu.

Šajā plānojumā ir ņemti vērā iedzīvotāju priekšlikumi un iebildumi.

Skanstes teritorijas attīstībā plānots ieguldīt vairāk nekā 900 miljonus eiro.

Tostarp būvēs jaunu tramvaja līniju, pret kuru daudziem ir iebildumi.

 

Rīgas «Dinamo» sagatavošanās ciklu noslēdz ar otro vietu «Latvijas Dzelzceļa kausā»

Latvijas komanda Rīgas "Dinamo" ceturtdien ar spēli "Arēnā Rīga" noslēdza gatavošanos gaidāmajai Kontinentālās hokeja līgas sezonai.

Pirmssezonas pārbaudes turnīra "Latvijas Dzelzceļa kauss” finālā

Rīgas "Dinamo" ar rezultātu 0:3 piekāpās Jaroslavļas "Lokomotiv" hokejistiem.

Jaunajā Kontinentālās hokeja līgas sezonā Rīgas "Dinamo" pirmā spēle būs 22.augustā viesos pret Omskas "Avangard".

 

Piektdien debesis būs mākoņainas

Piektdien mākoņains, brīžiem skaidrosies.

Neliels, īslaicīgs lietus, pēcpusdienā austrumu rajonos pērkona lietusgāzes.

Dienvidu puses vējš 2-7 m/s.

Gaisa temperatūra: +21..+26°, Kurzemes piekrastē +20..+22°.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti