Ziņas vieglajā valodā 13.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 13.maijā.

Ziņas vieglajā valodā 13.maijā.
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Kijevā notiek "Eirovīzijas" fināls

Ukrainas galvaspilsētā Kijevā turpinās starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls.

Tajā piedalās 26 valstu pārstāvji.

Baltijas valstis finālā neiekļuva.

 

Bērnu skrējienā piedalījušies vairāk nekā 8000 dalībnieki

Dienu pirms Rīgas maratona notika Bērnu dienas skrējiens.

Tajā piedalījās vairāk nekā 8000 dalībnieku.

Atsevišķos gadījumos kopā ar bērniem skrēja arī vecāki.

Jau rīt startēs lielais Rīgas maratons.

Tajā piedalīsies vairāk nekā 30 000 skrējēju.

 

Pasaule piedzīvojusi vērienīgu kiberuzbrukumu

Pasaule piedzīvojusi vērienīgu kiberuzbrukumu.

Eiropas Savienības policijas pārvalde “Eiropols” atzinusi, ka būs nepieciešama sarežģīta starptautiska izmeklēšana vainīgo notveršanai.

Latvijā saņemti septiņi ziņojumi par bloķētiem datoriem.

 

Tramps, iespējams, nākamnedēļ nosauks jauno FIB vadītāju

ASV prezidents Donalds Tramps jauno Federālā izmeklēšanas biroja direktoru, iespējams, nosaukts jau nākamnedēļ.

Tramps esot apsvēris gandrīz desmit iespējamos kandidātus.

Prezidenta nominētā kandidatūra vēl būs jāapstiprina Senātam.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti