Ziņas vieglajā valodā 13. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 13. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 13. jūlijā.
00:00 / 00:00
Lejuplādēt


Pie Rīgas pils notika tautas sapulce par tiesiskumu

Ceturtdien, 13.jūlijā, vairāki simti cilvēku pulcējās pie Rīgas pils.
Viņi pauda neapmierinātību ar politisko vidi valstī, kas atklāta pēc "oligarhu sarunu" publicēšanas.
Sapulce bija mierīga, taču daži politiķi saņēma asu kritiku.

Sapulces dalībniekus uzrunāja arī Valsts prezidents Raimonds Vējonis.
Viņš teica, ka publicētās sarunas viņam ir absolūti nepieņemamas.
Sapulces dalībnieki viņu izsvilpa, jo gaidīja stingrāku nostāju.

 
Ierosina sākt iet skolā no 6 gadu vecuma

Izglītības ministrija ceturtdien, 13.jūlijā, rosināja, ka 1. klasē varētu uzņemt jau sešus gadus vecus bērnus.
Par šīm izmaiņām vēl balsos parlaments.

Vecāki gan varēs izvēlēties un bērnus sūtīt 1. klasē arī septiņu gadu vecumā kā pašlaik.

 

Latvijā stipras lietavas

Šonedēļ stipri lijis.

Tāpēc daudzviet Latvijā, īpaši austrumos, cēlies ūdens līmenis upēs.

Visstraujāk - par pusotru metru – ūdens līmenis cēlies Aiviekstes pietekā Pededzē pie Litenes.

 

Lielbritānija publisko “Brexit” likumu   

Lielbritānija ceturtdien, 13.jūlijā, publiskojusi likuma projektu, kas paredz saraut visas saites ar Eiropas Savienību.

Tas ir nozīmīgs solis tā dēvētā "Brexita" procesā.

Taču opozīcija jau paziņojusi, ka vērsīsies pret valdības iecerēm.

 

Notiesā par Ņemcova slepkavību apsūdzēto

Projekts „Ziņas vieglajā valodā – pieejama informācija cilvēkiem ar invaliditāti” tiek finansēts no Latvijas valsts budžeta līdzekļiem.

Maskavas militārā apgabala tiesa piespriedusi 20 gadu ieslodzījumu Zauram Dadajevam, jo viņš atzīts par vainīgu Krievijas politiķa Borisa Ņemcova slepkavībā.

Dadajevs tiesā savu vainu neatzina.

Sodu viņš izcietīs stingra režīma labošanas darbu kolonijā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti