Dienas ziņas

Dzejas dienas Jelgavā

Dienas ziņas

Tebras upē Aizputē pārplūst slūžas

Meklē atsaucīgus valsts iestāžu darbiniekus

Valsts pārvaldes klientu apkalpošanas akcijā piedalās sabiedrībā pazīstami cilvēki

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Viens no Valsts kancelejas pieteiktās valsts pārvaldes reformas mērķiem ir attīstīt uz klientu orientētu kultūru. Tādēļ ceturtdien, 14. septembrī, sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem iejūtoties klientu apkalpošanas speciālistu lomās, atklāta kampaņa, kurā aicina balsot par labākajiem valsts pārvaldes darbiniekiem.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes klientus Čiekurkalnā ceturtdien pārsteidza vairāki sabiedrībā zināmi cilvēki, kas iejutās klientu apkalpošanas speciālistu lomās: Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis, Latvijas Vieglatlētikas savienības prezidente Ineta Radēviča, "Radio SWH" personība Kaspars Breidaks, televīzijas personība Jana Duļevska un "SEB bankas" privāto līdzekļu pārvaldītāja "Private Banking" vadītāja Aija Miķelsone. Tas  palīdzēja pievērst uzmanību laba servisa kustības kampaņai, kas izceļ labākos klientu apkalpošanas darbiniekus valsts pārvaldē.

“Šeit šodien es esmu jau nostrādājusi precīzi 51 minūti. Lēnām es jau sāku... Esmu iemācījusies pierakstīt, zinu, kur identifikācijas karti var izgatavot un arī izsniedzu numuriņu, tā kā lēnām mācos,” norāda Duļevska.

Darbiniece, kas palīdzēja apmācībās un klientus apkalpo ikdienā, piebilda, ka nākas saskarties arī ar nelaipniem cilvēkiem. Tomēr palīdzēt jāvar visiem. Pret TV seju gan visi klienti tiktāl izturējās labi. Citi slavenie praktikanti strādāja arī pie pasu un identifikācijas karšu izsniegšanas.

Savukārt Valsts kancelejas direktoram uzreiz bija jāķeras pie praktisku problēmu risināšanas. “Vācijas pilsonis, kuram pēc mēneša beidzas reģistrācija, uzturēšanās apliecība un pieraksts ir iespējams tikai oktobra vidū. Mēs atradām kopā ar kolēģiem risinājumu, kā klientam šodien atrisināt situāciju,” sacīja Citskovskis.

Valsts kanceleja laba servisa kustību izveidojusi, lai ik gadu apbalvotu trīs valsts pārvaldes darbiniekus, kas klientu vērtējumā problēmas risināt un palīdzēt spēj vislabāk. Tā iecerēts veicināt uz klientiem orientētu kultūru valsts iestādēs. Par laipniem darbiniekiem iespējams nobalsot vietnē mazaksslogs.gov.lv un mobilajā aplikācijā “Futbols”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti