Automašīnu skrējienu pa reģionālo autoceļu P32 pirms Skrīveriem sabremzē ātrumu ierobežojumi un ceļa zīme, kas vēsta par remontdarbiem. Nekāds remonts gan šeit nenotiek. Vien viens no diviem tiltiem pār Maizītes upi nav izturējis intensīvo satiksmi, un tilta ietve kopā ar margām un sijām vienkārši iekritusi upē.
Uzņēmums „Latvijas Valsts ceļi” e-pasta vēstulē skaidro: „Pieaicinātie eksperti atzinuši, ka ietves konstrukciju savienojošās enkuru detaļas bija stipri sarūsējušas un transporta radītās vibrācijas rezultātā ietve nokrita. Eksperti devuši atzinumu, ka tilta nestspēja ir atbilstoša ikdienas satiksmes slodzēm”.
Nokritušās ietves vietā otrdien, 2.maijā, uz tilta izvietoti betona norobežojumi. Gājējiem slēgta arī otra ietve.
Šāda situācija iedzīvotājiem par savu un īpaši bērnu drošību liek raizēties vēl vairāk, jo satiksme šeit ir ļoti intensīva. Turklāt teju katrs otrais ir kravas auto.
Tikai laika jautājums no līdzīgas sabrukšanas šķir arī pārdesmit metrus tālāk esošo otru tiltu pār Maizītes upi.
Pašvaldības izpilddirektors Ansis Martinsons stāsta, ka pagājušajā gadā pavīdējusi cerība, ka visus trīs tiltus atjaunos, jo uzsākta autoceļa rekonstrukcijas projekta izstrāde. „Godīgi sakot, līdz pat 2016. gada vidum, kad mēs beidzot iepazināmies ar projekta pirmo variantu, mēs bijām pārliecināti, ka remonts būs līdz pat A6 autoceļam, tātad „Klidziņai”, un arī ietvertu šo tiltu remontu. Diemžēl mūsu pārliecība aizgāja vējā,” atzīst Martinsons.
Arī par tilta, kur sagruva ietve, remontdarbiem pārliecības vēl nav. Televīzijai „TV Spektrs” atsūtītajā komentārā teikts, ka tuvākajā laikā betona bloki tiks izvietoti arī otrā tilta pusē, bet būvniecības darbus atbilstoši ekspertu sagatavotajām rekomendācijām varēšot plānot vien tad, kad tam būs pieejams finansējums. Šogad tiltu atjaunošanai un pārbūvei ir atvēlēti 6,4 miljoni eiro, bet nepieciešami vismaz 166,4 miljoni eiro.