“Katru dienu atvainojamies pilsētas iedzīvotājiem un viesiem par to, ka šādas neērtības radušās,
bet diemžēl nomainīt trotuāra segumu, neapgrūtinot gājēju satiksmi, neiespējami,” trotuāru remontu radītās pārvietošanās problēmas komentē Jakrins.
Katru dienu arī būvniekiem tiekot norādīts uz drošu joslu veidošanu. Turklāt ielas otras puses trotuāru varot sākt remontēt tikai pēc tam, kad vienā pusē darbi ir pabeigti.
Prasības, kas šogad remontu laikā Rīgas ielās tiek ievērotas, atbilstot Ministru kabineta noteikumiem, apgalvoja Satiksmes departamenta vadītājs.
“Ņemot vērā, ka rīdzinieku pieprasījums ir arī pēc vizuāli skaistākiem būvobjektu iekārtojumiem,
tad nākamgad mēs atsevišķi kā Satiksmes departaments izstrādāsim kārtību un to iekļausim nākamajos līgumiem ar būvdarbu veicējiem,” solīja Jakrins.
Noteikumi varētu paredzēt speciālos tehniskos līdzekļus, kas norobežos būvniecības zonas, lai būtu skaidrs, kur notiek būvdarbi, kur ir vieta gājējiem un kur autotransportam.
Savukārt attiecībā uz šī gada ielu remontiem, Jakrins pastāstīja, ka prioritāte ir braucamo daļu sakārtošana – tur remontiem lielākoties jābūt pabeigtiem līdz septembrim: “Tas bija mūsu uzstādījums, lai tajā brīdī, kad pilsētā ieplūst lielāks skaits automašīnu un vecāki savus bērnus ved uz skolām, sastrēgumu problēmas nebūtu tik jūtamas.”
Savukārt trotuāru remontiem lielākoties jābūt pabeigtiem līdz 15.septembrim.
Rīgas dome šovasar jau daudzkārt ir kritizēta par ielu un ietvju remontiem pilsētas centrā. Pārmetumi pārsvarā izskanējuši par gājēju drošības apdraudējumu darbu laikā.