Rīga sola ielu remontos ņemt vērā pērnās vasaras mācības

Līdz ar skolēnu brīvlaika sākumu Rīgas dome gaidāmajā vasarā ieplānojusi mainīt segumu deviņās pilsētas centra ielās, turklāt vairums no tām būs maģistrālās brauktuves. Lai gan mainīs tikai virsmas segumu, dome sola darbus veikt secīgi, pastiprinātu uzmanību pievēršot satiksmes organizācijai. Tāpat stingri sekošot, lai līdz mācību gada sākumam visās ielās darbi tiktu pabeigti.  

Par 12 miljoniem eiro Rīgas dome gaidāmajā vasarā ieplānojusi atjaunot braucamās daļas un ietves deviņās centra ielās vai to posmos – pērn nepabeigtajā Brīvības ielā, lielā daļā Valdemāra ielas, tāpat Duntes, Elizabetes, Stabu, Dzirnavu un Merķeļa ielas posmos, kā arī Lenču un Ganu ielā.

Rīgas domes Satiksmes departamenta Transporta būvju uzturēšanas un būvniecības pārvaldes priekšnieks Edmunds Valpēters sola, ka ņems vērā pērnās sezonas pieredzi.

Viņš stāsta, ka lielākie ielu asfaltēšanas darbi notiks naktīs vai brīvdienās, minimāli ierobežojot satiksmi, bet ietvēs darbi notiks šaha veidā, lai vismaz vienā ielas pusē gājējiem būtu pieejama ietve un iedzīvotāji tiktu pie savām mājām.

Bet skaidrs, ka remonti bez ierobežojumiem un apgrūtinājumiem nav iespējami, piebilst Valpēters.  

Satiksmes ierobežojumi centra ielās nebūs vienīgie. Rīgas dome šogad plāno izbūvēt veloceliņu Turgeņeva ielā un pārbūvēt Lucavsalas ielu. Tāpat domāts šogad turpināt darbus arī Salu tiltā.

Salu tilta pirmās kārtas darbu dēļ pērnvasar domē kukuļošanas lietas uzgāja Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs. 14 miljonus eiro vērtās otrās kārtas konkurss par darbiem Salu tiltā turpinās jau deviņus mēnešus, pašlaik tiekot izvērtēti sešu pretendentu piedāvājumi.

Atskaitot darbu gaitu bēdīgi slavenajā Krišjāņa Barona ielā, satiksmes eksperti ielu virsmu atjaunošanu Rīgā uzteic. Pagājušajā vasarā Lāčplēša un Brīvības ielā vecā seguma noņemšana un jaunā ieklāšana ritējusi raiti. Tā kā šogad brauktuves un ietves mainīs vēl vairākās maģistrālajās ielās, būtiski ievērot, lai visur darbs nenotiek vienlaicīgi, vērtē Drošas braukšanas skolas pasniedzējs Māris Krauze.

No satiksmes drošības viedokļa viss bija apmierinoši, bet varbūt nevajadzēja slēgt vairākas ielas vienlaicīgi, jo tas īpaši apgrūtināja satiksmi, tiesa, arī tas bija tikai uz īsu brīdi, vērtē  Krauze.

Pašlaik Rīga vēl tikai meklē ielu atjaunošanas darbu veicēju. Maijā tie noteikti būšot zināmi, apgalvo domē, piebilstot, ka izvēlēsies atbilstošākos no iepriekš atlasītiem un pašlaik zināmiem pieciem būvniekiem.

0 komentāri
Pievienot komentāru
Komentēt vari ar kādu no saviem sociālajiem profiliem
Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Populārākie
Interesanti