Daudzviet paredzēts izbūvēt papildu gājēju ceļus un pārējas, ierīkot luksoforus un izbūvēt ribjoslas - šādas joslas rada vibrāciju un troksni, ja autovadītājs iebrauc pretējā joslā. Tādas turpinās izbūvēt arī uz bēdīgi slavenās Tīnūžu–Kokneses šosejas, kur regulāri notiek traģiskas avārijas. Kopumā pērn uz ceļiem bojāgājušo ir mazāk.
"Pagājušais gads bija labākais, kāds vispār Latvijas vēsturē mums ir piedzīvots. Kopā bojāgājušo skaits, pēc pašreizējiem datiem, ir 134 cilvēki, salīdzinot iepriekš, kad bija 158," teica LVC Satiksmes organizācijas pārvaldes direktors Māris Zaļaiskalns.
Lai gan amatpersonas atzīst, ka Latvijas autoceļi kļūst arvien labāki, autovadītāju sūdzību skaits par ceļu stāvokli ievērojami pieaudzis. To apstiprina zvanu skaits uz Satiksmes informācijas centru. Zvanu daudzums palielinājies par vairāk nekā 60.
LVC speciālisti informēja arī, ka ir atjaunota satiksme uz autoceļa Koknese–Ērgļi posma, kas bija slēgts divas nedēļas pēc bīstama grunts noslīdējuma. Kaut kas tāds iepriekš noticis vien 1931. gadā.