Godiņš pastāstīja par pasažieru apmierinātības pētījumu, kurā secināts – lai gan sabiedriskais transports tiek nodrošināts plašā teritorijā, taču pakalpojuma kvalitāte ir ļoti atšķirīga. Turklāt konkurence ar privātajiem transportlīdzekļiem pieaug.
Līdz ar to, ja netiks neuzlabota pakalpojuma kvalitāte, sabiedriskais transports turpinās zaudēt pasažierus un valstij būs aizvien grūtāk nodrošināt mobilitāti. Tāpēc Autotransporta direkcija plāno uzlabot kvalitāti, norādīja Godiņš.
Šajā gadījumā kvalitāte nozīmē virkni lietu, tostarp autobusu vecumu, jo pašlaik noteikti ierobežojumi attiecībā uz to, bet citviet kursē pat 30 gadus veci autobusi. Būtiska ir arī bezvadu interneta pieejamība, norēķini ar bezskaidru naudu, kā arī vienmērīga gaisa temperatūra autobusā gan vasarā, gan ziemā, norādīja direkcijas vadītājs.
Tādējādi cer nodrošināt pievilcīgāku pakalpojumu, kas palielināšot arī pasažieru skaitu, tostarp iecerēts piesaistīt vairāk regulāro pasažieru, attīstīt abonentbiļetes un vienotās biļetes, pārsēžoties no autobusa uz vilcienu.
Godiņa ieskatā, šādas pārmaiņas nedod pamatu palielināt braukšanas maksu.