Līdz ar jaunā teritoriālā plānojuma izveidi kādreizējais Ogres dārzkopības kooperatīvs ''Lašupes'', kas sen jau kļuvis par privātmāju rajonu, no Ogresgala pagasta ieskaitīts pilsētas teritorijā. Tomēr ilgi gaidītie uzlabojumi ceļa infrastruktūrā tur tā arī nav notikuši.
“Vasaru tikai ar greideri nobrauca, mazliet granti piebēra. Bet kāda jēga no tā? Kā lietus uzlīst, tā ar riteņiem visu aiznes,” zina stāstīt Mazās Ķentes ielas iedzīvotājs Viktors.
Daļu ielas klāj padomju gados uzklāts asfalts, bet daļu grants segums, no kura pāri palikušas vien milzu bedres, ko šā gada lietavas regulāri piepilda ar ūdeni.
Satiksme tur ir gana intensīva, turklāt pa ielu, teju kā zaķi cilpas mezdami, laipo arī gājēji un velosipēdisti.
“Ne pa vienu, ne pa otru pusi. Ne ar mašīnu te var atbraukt, neko. Man tagad vajadzētu šo to pārvest, bet neviens šoferis nebrauc tāpēc, ka te ir ļoti slikta iela. Un citur mēs nekur nevaram izbraukt,” stāsta Mazās Ķentes ielas iedzīvotāja Lūcija.
Par sasāpējušo jautājumu iedzīvotāji rakstījuši gan Ogres novada domei, gan ielu uzturētājiem, tomēr saņēmuši vien formālu atbildi, ka naudas remontam neesot.
“Ogres novada pašvaldībai tikai pilsētā ir 60 kilometru grantētu ielu un, protams, visas tās šobrīd ir nolietojušās. Šogad vēl līdz ziemai noteikti atsevišķās vietās veiksim grants seguma remontu, pieberot granti,” sola ''Ogres namsaimnieka'' Ceļu un pilsētvides nodaļas vadītājs Pēteris Bužers, gan piekrizdams – tas situāciju neatrisinās.
Tomēr kārtīgi remontdarbi tuvākajā laikā tur neesot plānoti. Turklāt situāciju sarežģījot arī tas, ka iela ir pārāk šaura, lai tajā ierīkotu ūdens novadīšanas sistēmu. ”Galvenā problēma jau ir tā, ka šim ūdenim no blakus dārziņiem nav kur palikt, un tas tek uz ceļa virsū. Un transporta kustības iespaidā šī grants tiek izdauzīta,” skaidro Bužers.
Par slikto ielu stāvokli ''Ogres namsaimnieks'' ik mēnesi saņemot vairākus desmitus sūdzību, bet naudas esot daudzkārt mazāk nekā nepieciešams, lai problēmas atrisinātu.