Uzņēmums "Liepājas autobusu parks" informē, ka par nepilngadīgas personas izsēdināšanu no autobusa nepareizā pieturā uzzinājuši no ierakstiem sociālajos tīklos, kur atspoguļots, ka autobusa vadītājs atteicies vest meiteni līdz galapunktam, jo viena pasažiera dēļ tik tālu nebraukšot.
Tomēr oficiāla sūdzība par šo gadījumu neesot saņemta, kā arī neesot izdevies uzzināt no autobusa izsēdinātās meitenes viedokli. Uzklausīta tikai konkrētā autobusa vadītāja versija par notikušo.
"Šoferis redz, ka autobusam ir tehniska problēma, nevar turpināt reisu. Pats pieņēma lēmumu, bet viņš pats to nevar, to dara dispečere. Savā prātā kaut ko sarunāja ar meiteni, lai viņa pārsēžas," šofera versiju klāstīja AS "Liepājas autobusu parks" valdes priekšsēdētājs Leonīds Krongorns.
Sabiedrība interneta vidē pārspriež, ka šis nav pirmais minētā uzņēmuma autobusu vadītāju nosodāmas uzvedības gadījums, piemēram, pērn kāds vadītājs pie stūres tika pieķerts alkohola reibumā, bet šovasar šoferis galapunktā nepamanīja no autobusa izkāpjam neviena nepieskatīto, pazudušo puiku Ivanu Berladinu, kurš pēc tam mežā tika atrasts miris.
"Liepājas autobusu parka" vadība uzsver, ka katrs gadījums jāskata atsevišķi. "Mēs pievēršam pastiprinātu uzmanību šiem gadījumiem, pārrunājam kolektīvā ar šoferiem, ka jāsniedz kvalitatīvi pakalpojumi," klāstīja Krongorns.
Kādā Liepājas autobusu pieturā aptaujātie pasažieri "Liepājas autobusu parka" šoferu attieksmi pret braucējiem un darba kvalitāti vērtē dažādi, veltot viņiem arī atzinīgus vārdus.
"Pie slimnīcas viņi redz, ka cilvēki skrien ārā pa durvīm, viņi vienmēr pagaida, atver durvis, viss kārtībā," teica pasažiere Zigrīda. Tikmēr cita pasažiere Dzintra sacīja: "Nelaipni dažreiz. Ja nenospiež signālu, pat neaptur, pat ja redz, ka tu kāp ārā."
Lai gan "Liepājas autobusu parka" vadība saka, ka vēl skaidro notikušā apstākļus, tā ar plašsaziņas līdzekļu palīdzību izsēdinātajai pasažierei jau izteikusi atvainošanos par notikušo.