Pārbaudes izmantojušo iedzīvotāju skaita pieaugumu NVD skaidro ar vairākiem jaunievedumiem. Piemēram, uzaicinājumiem, kas tiek nosūtīti iedzīvotājiem, tiek pievienots skaidrojums par pārbaužu apmaksas kārtību un to nepieciešamību.
Tāpat iedzīvotāju uzrunāšanā vairāk iesaistīti ārsti, kuri diendienā saskaras ar pacientiem.
"Viena no lietām, ko mēs esam būtiski mainījuši – šobrīd sievietei vēršoties ārstniecības iestādē, kas sniedz šos pakalpojumus, ir arī iespējams noskaidrot, vai viņai ir izsūtīta šī uzaicinājuma vēstule vai nē. Viņa arī bez šīs uzaicinājuma vēstules var saņemt pakalpojumu. Tādā veidā mēs esam atvieglinājuši situāciju sievietēm, kurām šis uzaicinājums ir nozudis vai aizmirsies. Arī ginekologs var uzrunāt sievieti, paskatoties reģistrā, ka viņai ir bijusi šāda uzaicinājuma vēstule un ka viņa nav izmantojusi, un ieteikt veikt šo izmeklējumu," stāstīja NVD Ambulatoro pakalpojumu daļas vadītāja Līga Gaigala.
Viņa norādīja, ka tāpat NVD ir uzrunājis ģimenes ārstus, nosūtot to pacienšu sarakstu, kas nav veikušas attiecīgos izmeklējumus. "Un mēs ceram, ka ģimenes ārsti arī aktīvāk iesaistījušies šo sieviešu uzrunāšanā," piebilda Gaigala.