Bauskas novada klientu apkalpošanas centrā jau vairākus gadus vienoti var saņemt dažādus valsts un pašvaldības pakalpojumus. Taču kopš pagājušās nedēļas nogales novadā izveidota jauna tālruņu līnija ar virtuālo telefona centrāli, kas darbosies kā vienots problēmu pieteikšanas un informatīvais punkts.
"Ir diennakts tālrunis, uz kuru atbild dispečers vai kāds speciālists, kam jābūt pieejamam visu diennakti. Diennakts tālrunis ir pieejams, un, ja cilvēks zvana un meklē risinājumu, atrisinājumam ir jābūt," teica Bauskas novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Zane Gorškova.
Vairums uzrunāto iedzīvotāju saistībā ar iespēju pa vienu tālruņa numuru ziņot gan par ūdensapgādes, gan teritorijas apsaimniekošanas problēmām, kā arī izsaukt sabiedriskās kārtības sargus, vai sazvanīt klientu apkalpošanas speciālistu, vēl nebija informēti.
Tomēr, viņuprāt, tas varētu būt labs jaunievedums, protams, tikai tad, ja arī problēmas tiks risinātas visu diennakti.
Tikmēr uzņēmuma "Īslīces ūdens" vadītājs bilst, ka pilsētā, kur klientus apkalpo uzņēmums "Bauskas ūdens", kam ir arī avārijas brigāde, tas varētu darboties, bet laukos ar vienoto tālruni vien nepietiks.
"Mums diennakts režīmā neviens santehniķis nedežurē. Mēs nevaram ar saviem spēkiem nodrošināt tādu diennakts dežūru režīmu un to visu apmaksāt. Tātad man ir jābūt nomodā 24 stundas visu gadu, lai atbildētu uz iespējamiem zvaniem, un, manuprāt, tas tā kā īsti nav pareizi," uzskata SIA "Islīces ūdens" valdes loceklis Valērijs Gabrāns.
Vienotā tālruņa līnija, kuras uzturēšanas izmaksas mēnesī būs nepilni 80 eiro, pašlaik darbojas testa režīmā. Pašreiz virtuālajai centrālei pieslēgtas četras izvēlnes, bet sarakstu iespējams paplašināt līdz deviņiem zvanu saņēmējiem.