Dienas ziņas

Valcēnieši PET pudeles nodod Igaunijā

Dienas ziņas

Top raidījumi par latgaliešu valodas sargiem

Bauskā izveido vienoto problēmu pieteikšanas tālruni

Bauskas novadā izveido vienoto problēmu pieteikšanas tālruni

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Lai dažādu problēmu risināšanā saziņa ar pašvaldības dienestiem būtu ātrāka, Bauskas novadā  izveidots vienotais problēmu pieteikšanas tālruņa numurs. Paredzēts, ka zvanus pieņems visu diennakti un nepieciešamības gadījumā arī atrisinās pašu problēmu. Pret to gan iebilst komunālo pakalpojumu sniedzēji pagastos, kam nav resursu, lai nodrošinātu darbu bez brīvdienām.

Bauskas novada klientu apkalpošanas centrā jau vairākus gadus vienoti var saņemt dažādus valsts un pašvaldības pakalpojumus. Taču kopš pagājušās nedēļas nogales novadā izveidota jauna tālruņu līnija ar virtuālo telefona centrāli, kas darbosies kā vienots problēmu pieteikšanas un informatīvais punkts.

"Ir diennakts tālrunis, uz kuru atbild dispečers vai kāds speciālists, kam jābūt pieejamam visu diennakti. Diennakts tālrunis ir pieejams, un, ja cilvēks zvana un meklē risinājumu, atrisinājumam ir jābūt," teica Bauskas novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Zane Gorškova.

Vairums uzrunāto iedzīvotāju saistībā ar iespēju pa vienu tālruņa numuru ziņot gan par ūdensapgādes, gan teritorijas apsaimniekošanas problēmām, kā arī izsaukt sabiedriskās kārtības sargus, vai sazvanīt klientu apkalpošanas speciālistu, vēl nebija informēti.

Tomēr, viņuprāt, tas varētu būt labs jaunievedums, protams, tikai tad, ja arī problēmas tiks risinātas visu diennakti.

Tikmēr uzņēmuma "Īslīces ūdens" vadītājs bilst, ka pilsētā, kur klientus apkalpo uzņēmums "Bauskas ūdens", kam ir arī avārijas brigāde, tas varētu darboties, bet laukos ar vienoto tālruni vien nepietiks.

"Mums diennakts režīmā neviens santehniķis nedežurē. Mēs nevaram ar saviem spēkiem nodrošināt tādu diennakts dežūru režīmu un to visu apmaksāt. Tātad man ir jābūt nomodā 24 stundas visu gadu, lai atbildētu uz iespējamiem zvaniem, un, manuprāt, tas tā kā īsti nav pareizi," uzskata SIA "Islīces ūdens" valdes loceklis Valērijs Gabrāns.

Vienotā tālruņa līnija, kuras uzturēšanas izmaksas mēnesī būs nepilni 80 eiro, pašlaik darbojas testa režīmā. Pašreiz virtuālajai centrālei  pieslēgtas četras izvēlnes, bet sarakstu iespējams paplašināt līdz deviņiem zvanu saņēmējiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti