Viņš norādīja, ir skaidrs, ka reisus slēgs pakāpeniski, bet nevar tikai runāt un runāt, ir jāseko rīcībai.
Direkcija vēlas, lai jau šī gada pirmajā ceturksnī vai pirmajā pusgadā stājas spēkā izmaiņas, ir redzami un jūtami grozījumi maršrutu tīklā.
Jo ilgāk vilksim garumā, jo lielāki būs parādi pārvadātajiem, tāpēc ka pasažieru skaits samazinās, līdz ar to samazinās ieņēmumi no biļetēm un pieaug zaudējumi, kurus valsts nevar kompensēt, jo tam nav naudas, skaidroja Godiņš. Bez dotācijām spēj izdzīvot mazāk par 2% no visiem maršrutiem.
Direkcija uzskata, ka maršrutu tīkls jāsamazina par 5%, sabiedriskā transporta maršrutu tīkla kilometru skaitam būtu jāsamazinās par 4 miljoniem no kopumā 80 miljoniem kilometru gadā.