Centrā stāsta, ka tehnoloģisko platformu nākas mainīt Eiropas Savienības regulas dēļ. Pārejas process paredzēts trīs mēnešus. Problēmas galvenokārt radušās tieši portāla lietotājiem, bet ievērojami mazāk tiem, kuri e-parakstu lieto ar kartēm.
“Skatoties pēc portāla statistikas, redzam, ka katrs piektais saskaras ar kādām grūtībām vai izaicinājumu tiešajā migrācijas procesā. Mūsu primārais fokuss ir tieši apkalpot šos klientus, ko arī darām,” saka LVRTC valdes priekšsēdētājs Jānis Bokta.
Lai visus apkalpotu, šajās dienās būtiski palielināts klientu apkalpošanas speciālistu skaits. “Lai varētu portālu lietot, kas klientam ir jāzina? Tātad - ir jāveic jauna pieteikšanās. Ja ir identifikācijas (ID) karte vai mūsu karte, tad to var izdarīt attālināti. Nekur nav jāiet. Ja nav, tad ir jāpiesakās kurjeram. Portālā to var izdarīt, un tad kurjers jums ērtā laikā, kuru jūs paši norādītu, jūs apmeklēs. Par to nebūs jāmaksā,” iesaka Bokta.
Centrā arī norāda – kamēr “Apple”’ nav publicējis e-paraksta programmatūru, “Apple” lietotājiem e-paraksta lietošana pagaidām ir sarežģītāka.