Pārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms palielinājās par 5,4%, nepārtikas preču mazumtirdzniecība, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, pieauga par 4,6%, bet autodegvielas mazumtirdzniecība – par 3,9%.
Lielākais apgrozījuma kāpums nepārtikas preču grupā bija mājsaimniecības elektroierīču (par 40,8%), informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu (par 14,6%), metālizstrādājumu, krāsu un stikla (par 15,3%), kā arī kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 15,4%). Savukārt apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 15,7%), stendos un tirgos (par 6,2%), kā arī farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 3,8%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 8,3%.
Mazumtirdzniecības apgrozījuma indeksi
(procentos pret 2010. gada vidējo mēneša apgrozījumu, salīdzināmajās cenās)
Šā gada novembrī, salīdzinot ar oktobri, pēc sezonāli izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums pieauga par 1%.
Pārtikas preču mazumtirdzniecības apgrozījums palielinājās par 0,9%, nepārtikas preču pārdošanas apgrozījums, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, nemainījās, bet autodegvielas mazumtirdzniecībapieauga par 5%.
Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, apgrozījums kritās informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu (par 9,2%), farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 1,4%), kā arī mazumtirdzniecībā nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā ir nepārtika (par 6,5%).
Savukārt apgrozījums pieauga mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 14,7%), kultūras preču un atpūtai paredzēto preču (par 3,9%), kā arī metālizstrādājumu, krāsu un stikla mazumtirdzniecībā (par 1,8%),
2017. gada novembrī salīdzinājumā ar oktobri mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, samazinājās par 2,9%.