«Dzintara» veikalos pārdošanas apjomi pēdējo piecu dienu laikā trīskāršojušies

Pateicoties iedzīvotāju atbalstam, AS "Dzintars" veikalos pārdošanas apjomi pēdējo piecu dienu laikā ir trīskāršojušies, informēja "Dzintara" valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs.

Viņš norāda, ka tas noteikti palīdzēs ātrāk kāpināt uzņēmuma ražošanas jaudas, samazināt preces deficītu veikalu plauktos un ātrāk izpildīt uzņēmuma saistības pret valsts budžetu.

Gerčikovs atgādināja, ka tiesiskās aizsardzības process (TAP) ir "Dzintara" brīvprātīga izvēle, jo tam radušās finansiālas grūtības un tas vēlas turpināt veiksmīgu saimniecisko darbību. "Vienkāršā valodā runājot - tas nav bankrots," uzsvēra Gerčikovs.

Ziņots, ka Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas tiesa kosmētikas ražotājam AS "Dzintars" ierosinājusi TAP lietu. Ziņu portāls Lsm.lv analizēja, kādas problēmas draud nogremdēt "Dzintaru"

Uzņēmuma pārstāvji norādīja, ka divas krīzes, no kurām viena bijusi 2008., bet otra 2014.gadā, veicinājušas "Dzintara" tradicionālo tirgu samazināšanos, pārdošanas apjomu kritumu un apgrozāmo līdzekļu trūkumu. Uzņēmumam sāka uzkrāties parādi.

Patlaban tas esot gandrīz norēķinājies ar visiem izejvielu piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem, taču iekavēti tika nodokļu maksājumi, kā rezultātā izveidojās parāds 3,2 miljonu eiro apmērā. Pērn "Dzintars" nomaksājis parādu 1,5 miljonu eiro apmērā. Taču ar to nepietiekot.

Sociālajos tīklos iedzīvotāji tika aicināti atbalstīt "Dzintaru", pērkot uzņēmuma produkciju.

Jau vēstīts, ka "Dzintars" pagājušajā gadā strādāja ar 5,911 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās par 76% - līdz 2,633 miljoniem eiro.

"Dzintars" ir parfimērijas un biokosmētikas izstrādātājs un ražotājs. "Dzintara" sortiments ietver vairāk nekā 1000 veidu kosmētikas, parfimērijas produktu, kā arī dekoratīvās kosmētikas izstrādājumus. Kompānija ir reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,817 miljoni eiro.

Saistītie raksti
2 komentāri
[+]
Dzintara lielākais tirgus ir bijušās PSRS republikas, g.k. Krievija. Tāpēc nav nekāda pamata sūdzēties, jo darbojoties Krievijas tirgū vienmēr jārēķinās ar ļoti augstiem riskiem. Citi Latvijas parfimērijas uzņēmumi, piem. Stenders un Madara, aug un attīstās.
2014. gada krīze
ir tīrs Puķina propagandas kantoru izdomājums. Ja Dzintara valde kādreiz paklausītos arī Latvijas masu mēdekļus, viņiem labāk veiktos biznesā.
Pievienot komentāru
Jaunākie

Populārākie
Interesanti