«Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas» zaudējumi pērn pieauguši teju astoņas reizes

AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (DLRR) pērn strādājusi ar 4 041 883 eiro zaudējumiem, kas ir 7,9 reizes lielāki par kompānijas zaudējumiem gadu iepriekš, kad tie bija 509 614 eiro, liecina DLRR biržā iesniegtais revidētais 2016.gada darbības pārskats.

Kompānijas neto apgrozījums 2016.gadā bija 18 674 793 eiro, kas ir par aptuveni trešdaļu mazāk, salīdzinot ar DLRR neto apgrozījumu 2015.gadā, kad tas sasniedza 27 483 348 eiro.

DLRR pārskatā norāda, ka saistībā ar kompānijas negatīvajiem darbības rezultātiem pēdējos gados pasliktinājušies sabiedrības likviditātes rādītāji. Pērn beigās kompānijas īstermiņa saistības pārsniedza apgrozāmos līdzekļus par 7,7 miljoniem eiro.

Lielākie DLRR kreditori ir uzņēmuma akcionārs AS "Skinest Rail" grupā apvienotie uzņēmumi (saistības 8,2 miljonu eiro apmērā) un AS "Swedbank", kam DLRR nav atmaksājis aizdevumus 2,6 miljonu eiro apmērā.

Pērn DLRR reorganizēta – optimizētas izmaksas, samazināts darbinieku skaits, tāpat kompānija atteicās no nepelnošiem darbības veidiem. 

DLRR norāda, ka tās tālākā darbība atkarīga no finanšu rezultātiem turpmāk, bankas aizņēmumu atmaksas termiņa pagarināšanas un akcionāru atbalsta.

Sabiedrība ir uzsākusi sarunas par bankas aizņēmumu pārkreditāciju un atmaksas termiņa pagarināšanu. DLRR ir pārliecināta, ka vienošanās tiks panākta. Kompānijas lielākais akcionārs AS "Skinest Rail" apliecinājis, ka sniegs palīdzību DLRR darbības turpināšanai 2017.gadā.

2017.gadā DLRR prioritāte ir tālāka metālapstrādes nozares attīstība – "jaunu klientu piesaiste un liels apgrozījuma palielinājums". Šogad rūpnīcā paredzēts remontēt vairāk lokomotīvju nekā pērn. Būtiski investīcijas projekti un ieguldījumi pamatlīdzekļos nav plānoti.

Kompānijas akcijas kotē "Nasdaq Riga" otrajā sarakstā. DLRR lielākais akcionārs saskaņā ar biržā pieejamo informāciju ir Igaunijas uzņēmums AS "Skinest rail" (47,97%), kā arī Igaunijas uzņēmums AS "Spacecom" (25,27%). 

0 komentāri
Pievienot komentāru
Komentēt vari ar kādu no saviem sociālajiem profiliem
Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Populārākie
Interesanti