Klimata politikas un enerģētikas komisārs Migels Ariass Kanjete norādīja, ka EK arī vēlas mainīt pašreizējās tendences Eiropas autobūves nozarē. Patlaban maz tiek pārdoti ar elektrību darbināmi transportlīdzekļi, un šajā jomā vērojama atpalicība no Amerikas Savienotajām Valstīm.
Izmaiņas arī palīdzēšot atjaunot uzticību uzņēmumiem, kuri bija iesaistīti skandālā par manipulācijām ar kaitīgo gāzu izmešu datiem.
Lai priekšlikums stātos spēkā, tas vēl jāapstiprina Eiropas Parlamentam un bloka dalībvalstu pārstāvjiem. Eksperti uzskata, ka gaidāmas asas debates, jo videi draudzīgās tehnoloģijas autobūvē pagaidām vēl nav pietiekami efektīvas un ir dārgas.
Ziņots, ka Parīzes klimata līgumā izklāstīts rīcības plāns, lai mēģinātu apturēt globālās temperatūras celšanos virs vairāk nekā diviem grādiem salīdzinājumā ar to līmeni, kas valdīja pirms industriālās revolūcijas. Līgumam ir jāstājas spēkā 2020.gadā, kad to parakstījušās valstis apņēmušās izpildīt jaunas gaisa piesārņošanas samazināšanas kvotas un atbalstīt videi draudzīgo resursu attīstīšanu.
Rādītāji par visu 2016.gadu apstiprina iepriekš lēstās bažas, ka sasilšanas ziņā apsteigts 2015.gads, kas iepriekš uzskatīts par siltāko novērojumu vēsturē. Tikmēr Latvijā pēdējos 50 gados gaisa temperatūra paaugstinājusies par 0,7 grādiem, un paredzams, ka līdz gadsimta beigām gaisa temperatūra Latvijā pieaugs par 3-5 grādiem.