„Man vienmēr ir interesējis autosports,” teica Zalmans. Viņš arī atklāj, ka agrāk ir izmēģinājis savus spēkus motokrosā, tomēr augstus panākumus tur sasniegt nav izdevies.
Lai noteiktu „Williams” nākotnes inženieri, divu dienu garumā tika aktīvi pārbaudīti pieci dalībnieki.
„Šīs divas dienas bija ļoti interesanta pieredze,” stāsta latvietis. Otrajā dienā dalībniekiem bija jāveic trīs dažādi uzdevumi. „Pirmais uzdevums bija analizēt detaļas,” informēja Zalmans, norādot, ka bija jānorāda lūzuma cēlonis un idejas, kā uzlabot detaļu.
„Otrais uzdevums bija ar papīru un līmlenti izveidot konstrukciju, kas atbalstītu „Williams” riteņa uzgriezni,” viņš turpināja. Savukārt pēdējā uzdevumā dalībniekiem bija jāveic brauciens simulatorā un pēc tam tas jāanalizē.
Latvieša ceļš uz autoinženiera karjeru sākās jau skolas laikā. „11. klasē ar draugu atklājām iespēju Anglijā kursu ietvaros būvēt un dizainēt studentu formulu,” stāsta Zalmans.
„Pāris mēnešus vēlāk parādījās iespēja mācīties koledžā, kas paildzinātu manas mācības par vienu gadu, bet dotu labākas iespējas iekļūt Anglijas topa universitātēs,” skaidroja Zalmans, kurš vēlāk iestājās Bātas Universitātē, kurā ir spēcīga studentu formulas komanda.
Latvietis informē, ka studentu formulas var būt katrai universitātei. „Studenti paši būvē formulu. Mēs pavadām pēdējo gadu, dizainējot un būvējot formulu, tai pašā laikā mācoties eksāmeniem,” sacīja Zalmans
„Komandā kopumā ir 22 cilvēki,” teica latvietis. Viņš arī norāda, ka pirmajos gados kalpojis tikai par palīgu vecākiem studentiem, bet trešajā gadā viņš dizainēja degvielas sistēmu un atbildēja par dažādiem drošības elementiem. „Ceturtajā gadā es tiku ievēlēts kā šasijas komandas līderis,” par savu progresu komandā izsakās Zalmans.
Arī nākotnē Zalmans vēlas turpināt darboties F1. „Pirmā formula ir vistehniskākais sporta veids, un tur ir vislielākās iespējas sevi pierādīt kā inženieriem,” viņš skaidro.