Jautājam NEPLP kandidātiem: Trīs galvenie darbi sabiedrisko mediju jomā?

Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļa amata pilnvaru termiņš ir pieci gadi. Taujājam visiem amata kandidātiem, kas ir trīs galvenie darbi, ko šajā laikā noteikti gribat izdarīt sabiedrisko mediju jomā? Kandidāti savās atbildēs runā gan par radio un tv kanālu pozicionējumu un sabiedriskā pasūtījuma definēšanu, reklāmas tirgu, ombuda izveidi, kā arī multimediju platformu attīstību. 

Ivars Āboliņš - mēģinās palielināt NEPLP lomu sabiedriskā pasūtījuma izstrādē

Aija Ansone par vienu no savām prioritātēm min LTV7 kanāla pozicionējuma maiņu: 

Ieva Beitika ir gatava cīnīties par paredzamu finansējumu sabiedriskajiem medijiem

Patriks Grīva pamatā gribētu koncentrēties Latvijas Radio virzienā

Žanna Helmane pievērsīs uzmanību augstvērtīgam oriģinālsaturam, žurnālistikas kvalitātei, viedokļu daudzveidībai un uzticamības audzēšanai sabiedriskajam medijam

Nikolajs Lācis pievērsīs uzmanību radio digitālajai apraidei

Gunta Līdaka gribētu strādāt pie sabiedriskā pasūtījuma definēšanas

Dainis Mjartāns atbalstītu sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus

Vita Anda Tērauda strādātu pie sabiedrisko mediju pieejamības paplašināšanas ārpus ētera iespējām

Sanita Upleja-Jegermane strādās pie sabiedrisko mediju iziešanas no reklāmas tirgus

NEPLP locekļa amata kandidātiem jautājām arī, kur viņi smeļas informāciju par sabiedrisko mediju attīstības tendencēm un vai atbalsta sabiedrisko mediju iziešanu no reklāmas tirgus

Iesaki šo rakstu
1 komentārs
3 darbi- Publisku mediju izveide La
1. Radīt sabiedriksus medijus; 2. Radīt sabiedriskus medijus; 3. Radīt sabiedriskus medijus.
Pievienot komentāru
Jaunākie
Populārākie
Interesanti